En dat ik niet van de rapste ben was dus blijkbaar ook al geweten!drikkie wrote:Ik had je al bij de start opgemerkt en wist dus dat je nog onderweg was!
Zo 20/02/2011 Lichtaart: 6de MTB Toertocht Lichtaart Update!
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
- jupke
- Mountainbiker
Graag gedaan hoor, in het bos zit ik er niks mee in om kop te doen.Minervabunker wrote:Werkelijk het beste wat de kempen te bieden hebben !!
Parcours, oversteek alles dik in orde!!
RB dames alleen zien passeren in hun blits autootje .
@jupke : dank zij jullie toch de langste afstand kunnen doen ondanks mijn zwakke knietjes , moeten we zeker nog eens overdoen en dan zal ik ook wat kopwerk op mij nemen![]()
Kom zeker volgende keer terug!
-
Borghsfons
- Mountainbiker
Post by Borghsfons »
Fantastische toertocht. Hoewel het parcours gedeeltelijk (en verplicht) over het Blose parcours loopt is het toch echt de moeite waard. Bovendien perfect georganiseerd en afgepijld.
Een aanrader.
Een aanrader.
- bettes
- Mountainbiker
Ik heb sinds gisteren ook zwakke knieën... De tocht op de singlespeed gereden en dan doen die nijdige klimmetjes echt wel pijn! Toch maar vijf keer moeten lopen ondanks het te zware verzet voor dit parcours! (38-16 op 29-er :-s )Minervabunker wrote:
@jupke : dank zij jullie toch de langste afstand kunnen doen ondanks mijn zwakke knietjes , ...
Kom zeker volgende keer terug!
Maar ook ik kan zeggen dat we volgend jaar er terug zullen staan!
greetz
bettes
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker
Post by Ghostbiker Mrc »
[ik rijd regelmatig de blosoroute van de streek maar ben enorm verrast hoeveel MOOIE stukken erin zaten zonder bloso!!![/quote]
klein vraagje,is het de blosoroute van Herentals waar hier over gesproken wordt?heb deze tt niet kunnen rijden gisteren maar vorige jaren al 2 maal,hoor hier ook over de zwarte route praten maar op de bloso webpagina staat deze niet vermeld,of vergis ik mij. Ik zou deze graag eens komen rijden deze zomer(de blosoroute)
klein vraagje,is het de blosoroute van Herentals waar hier over gesproken wordt?heb deze tt niet kunnen rijden gisteren maar vorige jaren al 2 maal,hoor hier ook over de zwarte route praten maar op de bloso webpagina staat deze niet vermeld,of vergis ik mij. Ik zou deze graag eens komen rijden deze zomer(de blosoroute)
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Ja, het gaat over de BLOSO-route Herentals-Kasterlee.Ghostbiker Mrc wrote:klein vraagje,is het de blosoroute van Herentals waar hier over gesproken wordt?heb deze tt niet kunnen rijden gisteren maar vorige jaren al 2 maal,hoor hier ook over de zwarte route praten maar op de bloso webpagina staat deze niet vermeld,of vergis ik mij. Ik zou deze graag eens komen rijden deze zomer(de blosoroute)
De zwarte route is een cyclocrossparcours en die zou zich volgens het forum hier bevinden ter hoogte van de splitsing blauw-groen: klik hier!
-
Helmut B
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F400 mudbike (2002), Kona Honzo AL/DL (2016)
Wij hebben ook de 46 km gereden, vertrokken in Lichtaart om iets na 9u. Mooie tocht, leuke klimmetjes, leuke afdalingskes, veel seingevers die voor gemakkelijk oversteken zorgden, prima bevoorrading. En met al dat draaien en keren leek het soms een beetje op de roetsjbaan van Bobbejaanland...
Wij hebben wel geen Red Bull-blikjes gezien... Geen volle en ook geen lege, die zullen dus al opgeruimd geweest zijn.
Wij hebben wel geen Red Bull-blikjes gezien... Geen volle en ook geen lege, die zullen dus al opgeruimd geweest zijn.
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker