Koopt ulle ne gps en check it out !!!mitsy wrote:Mijn instelling is dus 2100 mm (gemiddelde tussen meting 1 en 4).
Dit maakt een verschil van 100meter op 30 km dus da zal voortaan mijn maatstaf zijn. (Op 2 kilo).![]()
Wat ik wou aantonen is dat na een uurke rijden (30 km) de gemiddeldes onderling kunnen varieren tussen AVS 28.3 km/u en 30.5 km/u
Ook al rijden ze zij aan zij en zijn ze er beiden van overtuigd dat hun wielomtrek correct is ingesteld.![]()
Om echt correct in te stellen zou iedereen deze oefening met eigen bandendruk en gewicht moeten doen, maar dat is uiteraard muggezifterij.
Toch bij deze een nuttige tip van tante Kiki
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
aan de vangrail?Mojobiker wrote:Dan zaten we er nog, da's een feit.Harald wrote:Ben om 12.15u bij Joris langs gerden.
Maar was nogal gehaast, er plakte er weer ééntje tegen de vangrails op de N9 in Zellik
of bij de joris?
@ mojo, wat betreft Redu, als ik op dat moment klaargekomen ben met plekkerij,verfwerken en parket opschuren,.. tel mij erbij.
Alhoewel, hoe langer ik daar nu over nadenk, hoe minder ik de deelname haalbaar acht.
Streets