Zoals eerder hier boven vermeldEagle Stijn wrote:Ikke misschien welblade wrote:hier gaat ????zo te zien , niemand de zondag rijden
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Morgen ga ik ook naar Zwalm,zal wel maar rond 10.00uur kunnen vertrekken.
Rijden met ne maat van op het werk zijn thuis(De Pinte) naar daar en were (liefst) zo hebben we ong 80km's dat al mooi gaat zijn hé.
Hij kan maar vertrekken iets voor half 10 zodus......
Misschien zie ik jullie wel ergens ten velde goodfellas bikers.
Zondag voor mij geen rit, kan maar tot 11.00uur ga wel een stukske van Sinaai meenemen zondag op mijn ritje da ik van thuis uit ga aanvangen.
Volgende week zondag zal het ook weer niets worden, worden verwacht om 12.00uur op een eetfestijn .. Daarna normaal zondags present weer voor de toertovhten af te rijden in de heuvelachtige gebieden liefst

Rijden met ne maat van op het werk zijn thuis(De Pinte) naar daar en were (liefst) zo hebben we ong 80km's dat al mooi gaat zijn hé.
Hij kan maar vertrekken iets voor half 10 zodus......
Misschien zie ik jullie wel ergens ten velde goodfellas bikers.
Zondag voor mij geen rit, kan maar tot 11.00uur ga wel een stukske van Sinaai meenemen zondag op mijn ritje da ik van thuis uit ga aanvangen.
Volgende week zondag zal het ook weer niets worden, worden verwacht om 12.00uur op een eetfestijn .. Daarna normaal zondags present weer voor de toertovhten af te rijden in de heuvelachtige gebieden liefst
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Yes volgende week zondag mijn jaarlijks uitstap naar Koksijde !!svekken wrote:Als alles meezit ga ik zondag in Koksijde rijden...
Trouwens zaterdag was de max ... bevestiging van vorige week dat 't terug beter gaat met de beentjes.
Ik ga ook naar Merchtem Zondag.blade wrote:zeg tom ik ga de zondag stijn ophalen ze, dus indien ???kom ik u opladen ze,,,,VTom wrote:Zaterdag mooi ritje gedaan in Zwalm, en ja hoor was voldaan na 50 km![]()
Volgend weekend zal het Merchtem worden voor mij op zondag, met het fietsje naar ginder en terug zal dit goed zijn voor een 70 tal km's.