Groeten,
Zo 20/02/2011 Opoeteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
Mooi tochtje en mooie trackjes daar in Opitter.
Zeer goede bepijling. Een blinde rijdt hier zelfs niet verkeerd.
1 minpuntje. Leg in het vervolg wat houten paletten aan de bikewash.
Dat was daar precies een moeras.
Zeer goede bepijling. Een blinde rijdt hier zelfs niet verkeerd.
1 minpuntje. Leg in het vervolg wat houten paletten aan de bikewash.
Dat was daar precies een moeras.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik ben fier dat ik dit mag lezen, namelijk, dat de jeugd van hier in de buurt (BASSMAN op kop, Edlisjas, Kameel, en de rest zonder Endorfin te vergeten) dat den ouwe hier, ook het zwaar had..(af en toe
)....en niet vergeten een DANK U WEL TE ZEGGEN aan de WRINGERS, voor een altijd goed georganiseerd TT...
Heb een koppel leren kennen in de cantine, van Luik....ik ben ook een walekop hé...deze mensen komen altijd hier in de buurt biken in de winter, en ze vonden ook een geslaagd Randonée
...mocht ik ook vermelden.
Een ontmoeting in het bos met een soort fotograaf in de buurt van de Pollismolen vond ik tof....hij zou de oprichter van een parcours zijn daar in de buurt , ik dacht dat hij Glimburger heet, of zo iets
en natuurlijk, de Jolyrodger tegen gekomen met een jatte koffie en zijn bende. Thanks mannen, en nog even vermelden dat ik nog een omweg naar huis gedaan heb, om in de buurt van de 80 km te blijven...de zomer komt eraan hé...
Als ik lees dat hier ook van dat jong geweld geplooid zaten op hun frame, er is al een ALLERGIE in de buurt, hazelaren denk ik, vroeg wel, maar het kan heel wat aan uwe conditie schelen...enfin, ik stop ermee, alleen dit, ik heb de leikepei niet gezien, gelukkig maar
Heb een koppel leren kennen in de cantine, van Luik....ik ben ook een walekop hé...deze mensen komen altijd hier in de buurt biken in de winter, en ze vonden ook een geslaagd Randonée
Een ontmoeting in het bos met een soort fotograaf in de buurt van de Pollismolen vond ik tof....hij zou de oprichter van een parcours zijn daar in de buurt , ik dacht dat hij Glimburger heet, of zo iets
en natuurlijk, de Jolyrodger tegen gekomen met een jatte koffie en zijn bende. Thanks mannen, en nog even vermelden dat ik nog een omweg naar huis gedaan heb, om in de buurt van de 80 km te blijven...de zomer komt eraan hé...
Als ik lees dat hier ook van dat jong geweld geplooid zaten op hun frame, er is al een ALLERGIE in de buurt, hazelaren denk ik, vroeg wel, maar het kan heel wat aan uwe conditie schelen...enfin, ik stop ermee, alleen dit, ik heb de leikepei niet gezien, gelukkig maar
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
1,6 GBen 508 stuks is beetje veel hé. Ik brand ze wel op een DVD en dan kom je ze maar ns uithalen. Je mag ze gebruiken voor jullie site, de deelnemers of een andere -niet commercieel- doel. Groetenleikepej wrote:Foto's mag je mij altijd doorsturen nadien.
Leon

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
-
leikepej
- Mountainbiker
Hallo Bikers, bedankt, jullie waren met 800 wat ik zeer goed vindt. We hebben onze best gedaan om het naar jullie zin te maken. Ik wil dan ook alle mensen die mee hebben geholpen feliciteren en bedanken voor hun inzet. Het licht gewijzigd parkoers viel in de smaak en de weergoden hebben ons gespaard. Altijd loopt er iets mis , palletten aan de bikewash waren er niet en om 12 uur was de Grimbergen al op. Ga nu wat eten en seffes nog eens lezen wat de reacties zijn.
Leon
Leon
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Op onze site vind je de track van de 42 km terug.Angelo. wrote:Als er iemand een .gpx bestandje heeft, mag hij/zij mij die altijd doorsturen.
www.dabbers.be
Een compilatie van de film, 6 delen van 10 minuten, volgt morgen.