Zo 20/02/2011 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CUB3
Mountainbiker

Post by CUB3 »

Mooie tocht, maar de benen vonden van niet ;-)

Groeten,
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Jah, daar in Oppitter heeft Glimburger wel goed werk geleverd precies! Toffe tocht, eens een de andere richting ipv vooral Dilserbos/Schootshei etc.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

was mooi tochtje, toen het onderweg in As sneeuwde had ik zin om terug te keren, maar goed dat ik ben doorgegaan

mooi parcour en perfecte afpijling, hier kunnen er nog veel iets van leren

waar komt die foto die er van mij is genomen?

ghrtz
peterke1974
Mountainbiker

Post by peterke1974 »

Mooi tochtje en mooie trackjes daar in Opitter.
Zeer goede bepijling. Een blinde rijdt hier zelfs niet verkeerd.
1 minpuntje. Leg in het vervolg wat houten paletten aan de bikewash.
Dat was daar precies een moeras.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Ik ben fier dat ik dit mag lezen, namelijk, dat de jeugd van hier in de buurt (BASSMAN op kop, Edlisjas, Kameel, en de rest zonder Endorfin te vergeten) dat den ouwe hier, ook het zwaar had..(af en toe :^o )....en niet vergeten een DANK U WEL TE ZEGGEN aan de WRINGERS, voor een altijd goed georganiseerd TT... =D>
Heb een koppel leren kennen in de cantine, van Luik....ik ben ook een walekop hé...deze mensen komen altijd hier in de buurt biken in de winter, en ze vonden ook een geslaagd Randonée :bounce: ...mocht ik ook vermelden.
Een ontmoeting in het bos met een soort fotograaf in de buurt van de Pollismolen vond ik tof....hij zou de oprichter van een parcours zijn daar in de buurt , ik dacht dat hij Glimburger heet, of zo iets =D>
en natuurlijk, de Jolyrodger tegen gekomen met een jatte koffie en zijn bende. Thanks mannen, en nog even vermelden dat ik nog een omweg naar huis gedaan heb, om in de buurt van de 80 km te blijven...de zomer komt eraan hé... :drunk:
Als ik lees dat hier ook van dat jong geweld geplooid zaten op hun frame, er is al een ALLERGIE in de buurt, hazelaren denk ik, vroeg wel, maar het kan heel wat aan uwe conditie schelen...enfin, ik stop ermee, alleen dit, ik heb de leikepei niet gezien, gelukkig maar :wink:
der jan
Mountainbiker
Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)

Post by der jan »

glimburger wrote:Als je veel lekkere trackjes wil rijden zal je voor de 50 moeten kiezen denk ik. Niet twijfelen onderweg dus. Meteen gaan voor de volle banaan!

Te meer omdat het perfect MTB-weertje gaat worden...
Voor minder dan 50km maak ge uwe fiets toch niet vuil he
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

leikepej wrote:Foto's mag je mij altijd doorsturen nadien.

Leon
1,6 GBen 508 stuks is beetje veel hé. Ik brand ze wel op een DVD en dan kom je ze maar ns uithalen. Je mag ze gebruiken voor jullie site, de deelnemers of een andere -niet commercieel- doel. Groeten

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers, bedankt, jullie waren met 800 wat ik zeer goed vindt. We hebben onze best gedaan om het naar jullie zin te maken. Ik wil dan ook alle mensen die mee hebben geholpen feliciteren en bedanken voor hun inzet. Het licht gewijzigd parkoers viel in de smaak en de weergoden hebben ons gespaard. Altijd loopt er iets mis , palletten aan de bikewash waren er niet en om 12 uur was de Grimbergen al op. Ga nu wat eten en seffes nog eens lezen wat de reacties zijn.

Leon
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Angelo. wrote:Als er iemand een .gpx bestandje heeft, mag hij/zij mij die altijd doorsturen.
Op onze site vind je de track van de 42 km terug.
www.dabbers.be

Een compilatie van de film, 6 delen van 10 minuten, volgt morgen.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Vos in de bossen ik heb die waalse vrienden van jou in As op de goede weg heb gezet naar de autostrade.Ik was de wegwijzers aan het wegnemen en had gemerkt dat ze de weg aan het zoeken waren. Natuurlijk omdat ik de 2 bikes achter op de auto zag.

Leon.
Post Reply