Zo 20/02/2011 Aarsele :: 5de Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
The Sikh
Mountainbiker

Post by The Sikh »

Na de Senegalclassic de eerste tocht terug op eigen bodem en we weten dat hij goed is.
Mercy

PS als je eens iets anders wil doen met u bike: www.senegalclassic.be een super avontuur en organisatie en dit dan nog voor het goede doel ook =D> =D>
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

spiermassa wrote:metalbiker ge hebt toch een canarus of 2 overgelaten zekers.
Meer dan 2 zelfs, maar het geefde niet. #-o Al vroeg uit de veren om jullie inschrijvingen vlot te laten verlopen, de fietsparking te installeren ,....

Geen Regendruppels ... =D> Wat moet ne mens meer hebben #-o :-D

tot straks
8)
margel
Mountainbiker

Post by margel »

prachtige organisatie , goede uitpijling, lekker bier

alleen had ik last van het plakkerige slijk (heb geen schijfremmen) die tot 3 maal toe mijn wielen blokkeerde zodat ik niet meer verder kon,
'k was nochtans in bloedvorm :-?

bij drogere toestanden een moordparcours =D>
Adrenalize
Mountainbiker

Post by Adrenalize »

moe maar voldaan , prachtig parcours , goede uitpijling , en de apres mtb vree goe vooral de canarus =D> =D>

bedankt en tot de volgende keer =D> =D>
sliekzebra
Mountainbiker

Post by sliekzebra »

Ik heb mij heel erg geamuseerd !!
Het lussen systeem is zeer goed en je kan zo ten allentijde de tocht aanpassen aan je conditie.

Het stukje juist na de spoorwegbrug langs de Leie was moordend. Ik heb mij daarop doodgereden. De rest was eveneens zeer tof behalve het bangkiray stukje na de eerste bevoorrading. Ne ferme smak gemaakt in een bocht ondanks de oplettendheid #-o

Poelberg was ook zeer tof. Jammer dat het gisteren geregend had wat het parcours zwaar maakte want in droge omstandigheden moet dit een fantastisch parcour zijn.

Bedankt aan de organisatie !! Ik kom hier zeker terug. =D> =D> =D>

Zeer goede bepijling, verzorgde bevoorrading en goeie bikewash .
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Vandaag the full monty gedaan.

Moet zeggen op bepaalde stukken lag het zeer zwaar #-o #-o , anders wel een prachtige parcour en goeie bevoorradingen.

De douches =D> =D> en apres waren zeer goed.

Toch in droge omstandigheden moet dit een prachtige rit zijn. De poelberg en langs de leie en al de andere single tracks zouden in droge omstandigheden pure fun zijn.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Vanmorgen met de bike naar Aarsele gereden vanuit Izegem. Samen met de clubmakkers van de Brigandsbikers nog 40 km van het parcours meegepikt (Leielus, Vlaslus, Rivalus en stuk van de Poelberglus) en opnieuw met de fiets naar Izegem, goed voor ongeveer 85 km.

Parcours was prachtig, jammer van het vele slijk. Hier werd werk in gestoken, dank aan de Tegenterters =D> ! In de zomer moet dit inderdaad een machtige tocht zijn. Eens overwegen?
Hoogtepunten waren ongetwijfeld de technische stukjes met bovenaan de Metalbiker-afdaling en het Poelbergcircuit. Mijn achterrem was volledig op, waardoor de afdaling van de Poelberg vrij snel ging.... #-o

Er werden ook foto's genomen. Waar zullen die te bezichtigen zijn, aub?
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

In een haastje toch de volle 60km komen stampen en glijden :drunk:
Kracht in de benen verdween toch naarmate de laatste km's naderden.
Alles was perfect te doen, khad et veel erger verwacht, gecombineerd met enkele leuke technische stukjes =D>
Ne kee afzien doet toch deugd é :wink:
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

OEFFFFFFFFFFFFFFFFFF, eindelijk gedaan met den opkuis .... Pffff wat jullie allemaal hebben meegebracht van het parcours ??????? :oops: #-o :oops: :oops: #-o

Nu de vaten leeg drinken en morgen de effectieve cijfers, ...

#-o =D> :-D

Alvast dank aan alle deelnemers ... 8)

greets
Metalbiker
8)
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Ook van de partij en en inderdaad een organisatie die af was.
Heel wat nieuwe stroken leren kennen, die er zwaar bijlagen door de nattigheid die er gisteren uit was gevallen.
In drogere omstandigheden zou dit parcours serieus in meerwaarde stijgen, zonder te zullen moeten inboeten qua aantal deelnemers. De zware weide - en maisveldstroken nu , zullen in de toekomst eerder een negatieve invloed hebben bij de keuze van de deelnemers bij het al dan niet rijden van deze tt in dezelfde omstandigheden als vandaag.
Misschien toch eens overwegen om in een droger seizoen te organiseren.
Groeties.
Post Reply