goei trainingske voor mij. Al dat klimmen, dalen, en bochtenwerk...
Ben blij dat ik de 35 km gedaan heb, was voor mij momenteel intensief genoeg.
Denk een stuk of 6 keer voetje aan de grond o.w.v gebrek aan techniek en/of kracht. Of omdat ik men drinkebus kwijt was na een pittig afdalingske. En verder rijen zonder drinkbus zag ik toch ni zitten zenne.
Spijtig van de redbull die ik niet gezien heb , maar heb me wel super geamuseerd.
om het kort en alles zeggend te houden PRACHTIG !!!!!
alleen een van ons mannen in een van de eerste afdaling tegen de aarde gesmakt Steven ... veel beterschap.
@ kletskop en aanklamper , ge ze goe bezig
geweldige tocht, 2 maal voet aan de grond , in het begin van de zwarte route die twee klimmen, volk aan de drukke banen, goede bevoorrading, en op en af om je duimen van af te likken, , organisatie bedankt voor de toffe voormiddag, tot volgend jaar (heen , de tocht , en terug goed voor 75 km)
Carta Mundi Boys waren ook present en hebben bij de organisatie nog enkele colllega's ontmoet. Veel hoef je over deze tocht niet te zeggen want beter kan je hier in de kempen niet vinden.Het was net zoals vorig jaar gewoon af.
Ook voetje aan de grond moeten zetten.
Geen excuses van voorgangers, die waren er natuurlijk wel, maar op die ene helling waar ze stonden te filmen had ik anders ook niet boven geraakt waarschijnlijk. Leuk idee om al die mtb'er die naast hunne velo naar boven wandelen te filmen.
Ga dit later toch nog wel is proberen(of 25 x tot ik er op geraak), als er niemand kijkt hé.
Na 71,5 km op de garmin terug thuis geraakt, de laatste 5 km wind op kop, dus den deze zijn vat was leeg.
See you next year.
Deze is zeker de mooiste tocht van de streek , echt een super organisatie . Op elke oversteekplaats twee seingevers amai echt top .
Van de 46 km zullen er geen 5 km baan in gezeten hebben denk ik en wat een klimmetjes ik had toch 160 hm vandaag
Heb twee keer moeten afstappen op die twee klimmen in het begin van het cyclo parcour in dat mulle zand . Met een 22.3 gem. heb ik op en top genoten van deze rit .En het was leuk om door de sneeuw te fietsen heeft toch iets speciaal he ...liever dit dan die regen zelle .
Ook ik was teleurgesteld om te zien dat er 100 m voorbij die red bull meisjes lege blikken langs de kant liggen echt schande .
dikke duim voor de organisatie en de schandpaal voor diegene die hun blikjes int bos gooiden. en dan zage da je geen toestemming van de groen manne meer krijgt om tochten te organiseren...