Zo 20/02/2011 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

glimburger wrote:Volgens de buienradar is alles zo goed als gepasseerd en aan de plekjes op mijn scherm te zien is hetgeen er uit gevallen is verwaarloosbaar. Nét genoeg om het stof van de MTB-ers neer te slaan. De wegen gaan daar zeker geen last van ondervonden hebben. Momenteel vallen er enkel nog enkele verdwaalde sneeuwvlokjes uit. :-D

Veel fietsplezier dadelijk. Ik zal even op de opitterbos trackjes zijn om enkele kiekjes te schieten. ( als me dat lukt met al die snel bewegende objecten tenminste :oops: )
Foto's mag je mij altijd doorsturen nadien.

Leon
jantje
Mountainbiker

Post by jantje »

leikepej wrote:
Lau Loenen wrote:He Leikepej,

is het ook mogelijk om vroeger te starten als 8.30 uur. Moet me rond 11.15 uur weer melden bij vrouwlief en zou toch graag voor de 50 kilometer gaan. En Dorne is voor mij toch een ietske verder met den auto als Voorshoven. Wat denk te??
Wij zullen er op tijd zijn, er zijn altijd vroege vogels, maar ik ga hier niet schrijven dat we vroeger gaan laten starten, we moeten ook kontrole doen van het parkoers, je kan na 30 km bij de laatste splitsing effe kijken hoe laat het is en dan kiezen voor 42 of 50 km.
Last edited by jantje on Sun 20 Feb 2011 09:53, edited 3 times in total.
jantje
Mountainbiker

Post by jantje »

glimburger wrote:Volgens de buienradar is alles zo goed als gepasseerd en aan de plekjes op mijn scherm te zien is hetgeen er uit gevallen is verwaarloosbaar. Nét genoeg om het stof van de MTB-ers neer te slaan. De wegen gaan daar zeker geen last van ondervonden hebben. Momenteel vallen er enkel nog enkele verdwaalde sneeuwvlokjes uit. :-D

Veel fietsplezier dadelijk. Ik zal even op de opitterbos trackjes zijn om enkele kiekjes te schieten. ( als me dat lukt met al die snel bewegende objecten tenminste :oops: )
dan mag je je buienradar wel es laten nakijken, hier in bree sneeuwt het al de ganse morgen. :-D
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Deze voormiddag de 50 km gereden. Was echt een mooie tocht, prima georganiseerd en aan het aantal auto's te zien heel veel volk. We zijn om 8.30 uur gestart en toen was het nog heel kalm op de 50 km.

Glimburger heeft prima werk geleverd in Opitter. We hebben hem uit de bos zien kruipen met z'n kodakske... :wink:

Genoten van deze snelle tocht. De benen waren redelijk leeg op het einde.
Fiets-Am@teurke
Mountainbiker

Post by Fiets-Am@teurke »

Werkelijk mooie en goed georganiseerde tocht, heb de 42km gedaan en dat was na bijna 3 maanden luieren voldoende. Bedankt mannen!! =D>
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Als er iemand een .gpx bestandje heeft, mag hij/zij mij die altijd doorsturen.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Angelo. wrote:Als er iemand een .gpx bestandje heeft, mag hij/zij mij die altijd doorsturen.
Denk dak u die wel kan sturen, wel vertrokken vanuit bsl.

Tochtje was zwaar, ben nr de klote !
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

ha, dan was ik nie de enige die naar de klote was :lol:

man, zo'n slechte benen :lol: parkoer was nog wel tof denk ik, ik heb wel nie alles gezien want ik hing meestal ergens tussen mijne kader geplooid

de glimburger tracksss zagen er goed uit, binnenkort eens beter gaan verkennen!
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Allé dan,ben ik toch niet de enige die naar de klote was na de zware TT.Met heen en terug zo'n 75km.
UltimaVez
Mountainbiker

Post by UltimaVez »

Ondanks de lokreclame met valse hoogtemeters, ik had er maar 275 op de 40km toer, een zeer mooi tochtje gereden en super geamuseerd, merci!
Post Reply