Guido,
ik vind het alvast een zeer leuke route geworden.
Heb deze vroeger ne keer gereden en vond hem maar niks ivm ardennen, vlaams brabant of misschien 'eerlijker' kasterlee
maar tijdje terug nog eens gedaan en vind het echt een leuke route geworden!
vooral de rode route is echt pittig en snel afwisselend geworden...
Dus keep up the good work en dat de route voor mijn part ni teveel veranderd!
grts
Steven
Lille-Beerse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Point7
- Mountainbiker
Re: Haarlebeekroute
Dat is een feit ! Het is echt opvallend dat je nu bijna altijd wel iemand op het parcours ziet. Ik heb daar al 1000 x gereden en in de periode voor de aanpassingen zag ik bijna nooit iemand.Den jjag wrote: Als ik de route ga nazien kom ik veel meer bikers tegen dan vroeger, das dus al een goed sein denk ik.
Grtz. Guido, Bloso peter
De nieuwe singeltracks worden beter en beter alhoewel op sommige stukken het dan weer slechter wordt omdat een put dieper en dieper uitgehold wordt.
Al bij al doe ik deze tocht nu veel liever dan vroeger.
-
Den jjag
- Mountainbiker
Haarlebeekroute
Hallo;
Ten eerste melden dat het uittekenen en aanleggen van de nieuwe tracks niet enkel mijn werk is maar ook dankzij de medewerking van de mensen van de sportdienst. Alvast bedankt voor de positieve commentaren (alsook de minder positieve, er kan altijd verbeterd worden), voor mij is het een plezier de route zo goed mogelijk te maken.
Wat de diepe beekjes betreft: dit is voorlopig opgelost, dit door enkele treinbielsen te plaatsen op de te diepe plaatsen.
Op de blauwe lus is er nog een diepe brede put, ik heb dit voorlopig opgelost door er net naast een (verhoogd) wegje te maken.
Ook de groene lus (aan de waterski) heeft nog een beetje aandacht nodig.
Het stukje zware single-track (rode lus) kan je omzeilen door net voor het zwaar begint te worden naar links te draaien. (Er ligt daar al een klein spoortje.) En alzo een lusje af te snijden.
In de toekomst misschien een bordje plaatsen: makkelijk-moeilijk. Er zijn wel meer mensen die dit stuk nogal zwaar vinden.
Grtz. Guido, Bloso peter Haarlebeekroute
Ten eerste melden dat het uittekenen en aanleggen van de nieuwe tracks niet enkel mijn werk is maar ook dankzij de medewerking van de mensen van de sportdienst. Alvast bedankt voor de positieve commentaren (alsook de minder positieve, er kan altijd verbeterd worden), voor mij is het een plezier de route zo goed mogelijk te maken.
Wat de diepe beekjes betreft: dit is voorlopig opgelost, dit door enkele treinbielsen te plaatsen op de te diepe plaatsen.
Op de blauwe lus is er nog een diepe brede put, ik heb dit voorlopig opgelost door er net naast een (verhoogd) wegje te maken.
Ook de groene lus (aan de waterski) heeft nog een beetje aandacht nodig.
Het stukje zware single-track (rode lus) kan je omzeilen door net voor het zwaar begint te worden naar links te draaien. (Er ligt daar al een klein spoortje.) En alzo een lusje af te snijden.
In de toekomst misschien een bordje plaatsen: makkelijk-moeilijk. Er zijn wel meer mensen die dit stuk nogal zwaar vinden.
Grtz. Guido, Bloso peter Haarlebeekroute