Zo 13/02/2011 Linkhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Gisteren vanuit genk vertrokken voor een fijn tochtje van 115 km.
Bij momenten toch serieus in't rood moeten gaan om er al rijdend te geraken (langs het spoor) en als ge er bijna door zijt sputterd het materiaal tegen en moet ge toch voet aan de grond zetten :evil: .
Dit soort ondergrond hoort er ook af en toe bij. Goed uitgepijld maar toch 1 maal gemist met als gevolg de 1ste bevoorrading gemist. Gelukkig had ik genoeg drinken in de camelbak en bij de 2de bevoorrading maar alles dubbel ingeslagen (excusses hiervoor maar had toen een klein beetje honger). =D> =D> =D> voor de organisatie. Laatste kilometers nog vlot afgehaspeld en in zonhoven nog eventjes op het parkoer van de junoiren gereden toen ik over de meet reed hing het bordje met nog 7 rondes te rijden heb ik besloten toch maar door naar thuis te rijden. Laatste 15 km vooral pijn aan mijn gat gehad. 5u45 gereden en condititest goed doorstaan. en nu aftellen naar spa :bounce:
Michiel76
Mountainbiker

Post by Michiel76 »

@Biestie1 ik heb op de 60 toch wel veel sporen gezien hoor, wij zijn rond 9.10u vertrokken en hebben zeer rustig gereden. Één van ons kwam net uit z'n winterslaap en moest er nog even inkomen. Mijn excuses aan diegene die ik dan ook 10x heb ingehaald en me even later weer moest laten inhalen omdat ik moest wachten.
De tocht vond ik toch wel vettig, een stuk vettiger dan ik verwacht had. Met die 'enkele modderstrokken' bedoelden ze zeker 'enkeldiepe modderstroken', djsies, nieuwe ketting en cassette is al besteld..
evil_yves69
Mountainbiker

Post by evil_yves69 »

Hallo allen,

Dank voor de vele positieve reacties.

We waren gisteren met ongeveer 1400 mannen, vrouwen en kinderen!

Mbt staat van het parcours: misschien heb ik wat 'onderdreven' :lol: :oops:

Parcours: de 42 km lus was inderdaad 2 km langer als vorig jaar. De single track voor de 1e splitsing tussen de 42 en de 60 km zat vorig jaar enkel bij de 60 km. Omdat dit toch een leuk stukje is hebben we beslist dit ook aan de 42 route toe te voegen, waardoor deze 44 km werd. Het was onze fout dat we hierover niet geïnfomeerd hebben.

Volgend jaar... ? Misschien moeten we er eens over denken om het eerste deel van de 60 km (diep 'koet' en de golf) ook in de 42/44 km route te integreren wegens het toch wel hoge fun gehalte.
Diamond
Mountainbiker

mtb Linkhout

Post by Diamond »

ik heb ook de 45km gedaan van linkhout,de eerste keer met mijn nieuw filmcameraatje,de tocht was mooi,het is zowat in mijn achtertuin,mijn trainingsgebied zeg maar.
Alles verliep vlot,tot mijn buitenband scheurde(ritchie Z-max),dat is al de 2de keer dat dit gebeurde op 1 maand tijd,en er is helaas geen reden te vinden waarom,alleen dat het kostelijk is.
Zodoende heb ik de laatste 8km v/h parcours niet gedaan,maar ben ik na de reparatie naar huis (6km) gereden.
Als de film op vimeo staat,komt hier een link.

veel kijk plezier :bounce: :bounce:
TOMH
Mountainbiker

Post by TOMH »

Prachtige beeldkwaliteit, ook veel rustiger beeld om naar te kijken t.o.v. een helmcamera. =D>
Michiel76
Mountainbiker

Post by Michiel76 »

Inderdaad mooi filmpje! Helaas mezelf niet teruggezien :)
De muziektrack komt me erg bekend voor, komt die toevallig uit een game?
Diamond
Mountainbiker

mtb linkhout

Post by Diamond »

ja inderdaad,mooie beelden.
Thuis op de pc zijn de originele beelden (1.5Gb) echt "glashelder",maar met de videobewerking gaat er al wat verloren en dan met het uploaden op vimeo gaat het bestand van 780Mb naar max 500Mb #-o

Ook komt daar nog eens bij dat je voor full-HD films bij Vimeo 75,- moet betalen per jaar,en dan heb je pas echt mooie beelden.
Maar die optie heb ik dus niet genomen :oops:

@michiel76:neen muziektrack komt niet van een game,maar is
"rechten vrije muziek" =D>
Post Reply