De klim naar de 2e bevoorrading vond ik 'de max' (crosparcours) . De afdaling vond ik nog ' de maxer' . Volle gas naar beneden, enkele springbulten over maar dan : één van de zwaarste hindernissen van de dag wacht ons beneden het crosparcours
Zo 17/04/2011 Cassel (Fr) :: Cassel Trophy
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
@ Kuba: Gelijk heb je , dat je meerijdt ! Twas 1 van mijn mooiste ritten vorig jaar. Goe weer, gezellige sfeer, prima organisatie, schitterend parcours, een zotte forumbende
.
De klim naar de 2e bevoorrading vond ik 'de max' (crosparcours) . De afdaling vond ik nog ' de maxer' . Volle gas naar beneden, enkele springbulten over maar dan : één van de zwaarste hindernissen van de dag wacht ons beneden het crosparcours
. Het zweet breekt ons uit als we het zwarte beest zien opdagen.
. Vorig jaar was er 1cameraploeg, dit jaar waarschijnlijk 6 of 7 cameraploegen. Motorbiker heeft er vloekend zijn tanden op stuk gebeten.
. Het gaat om een beekje van 23 cm breed op 12 cm diep
.Ge kent de gasten hé , lol verzekerd 
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
alles draait rond den cassel ,ge gaat er nooit ver weg.Meeste stukken zijn anders nooit toegankelijk.kga mij vlug ook inschrijven.
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Nog nooit gereden... filmpje bekeken en direkt ingeschreven en betaald !Bresciani wrote:Voor de mensen die het evenement "CASSEL Trophy" nog niet kennen...(vorig jaar was ik ook nog bij de onwetenden)
![]()
Topic 2010
Of voor degenen die nog eens willen nagenieten en kwijlen tot in April de filmpkes anno 2010
Part One
Part Deux
Last Part
Enjoy....
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Hola, ik ga moeten geld vragen aan de organisatie voor de reclame filmpkes....Falco Peregrinus wrote:Nog nooit gereden... filmpje bekeken en direkt ingeschreven en betaald !Bresciani wrote:Voor de mensen die het evenement "CASSEL Trophy" nog niet kennen...(vorig jaar was ik ook nog bij de onwetenden)
![]()
Topic 2010
Of voor degenen die nog eens willen nagenieten en kwijlen tot in April de filmpkes anno 2010
Part One
Part Deux
Last Part
Enjoy....![]()
![]()
@ Falco,
Je zal er zeker geen spijt van hebben...
vorig jaar geen seconde gehad waarop ik geen plezier beleefde
altijd met 't parcours
en natuurlijk veelal met de bende hé
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Yipps, zelfs 2 keermiere wrote:als ge voor de 40 kiest,zit het crossparcour er dan ook in?