Heren Organisatie,
ik kom van verre Knesselare (Aalter) en ben van plan dit weekend 2 toertochten te rijden in Limburg!
W>at kan ik verwachten van de tocht, parcours, % off-road, single-tracks, HM'ers, ...
Tot zondag hopelijk !
Zo 20/02/2011 Schaffen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Knurre Sven
- Mountainbiker
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Heb deze 2 jaar geleden ne keer gereden. Vond blijkbaar dat er toen veel asvalt in zat. Is het parkoer een beetje hertekend ?
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Remoo, ik denk dat het niet simpel is om in deze regio nog nooit bereden paden te vinden. Als biker met enige jaren ervaring, wat dat ook mag betekenen, weet je wat je kan verwachten in Schaffen. Toch blijf je steeds uitkijken naar ongekende uitdagingen. Grasbos, Rodenberg, wat is er nog meer?
Toch zullen velen morgen verrast zijn door de moeilijkheidsgraad die de talrijke hellingen en het soms zware parcours meebrengen. Tevens ook aangenaam verrast dankzij de talrijke prachtige stukjes natuur en verzichten zoals het natuurgebied rond het Zwarte Water, op de Diestse Vesten en boven op de heuvelruggen in Webbekom en Molenstede.koppigaard wrote:Remoo, ik denk dat het niet simpel is om in deze regio nog nooit bereden paden te vinden. Als biker met enige jaren ervaring, wat dat ook mag betekenen, weet je wat je kan verwachten in Schaffen. Toch blijf je steeds uitkijken naar ongekende uitdagingen. Grasbos, Rodenberg, wat is er nog meer?
-
pollewieter
- Mountainbiker
Post by pollewieter »
Heeft er iemand info over de staat van het parcours ? Het kan daar soms behoorlijk vettig zijn .
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully