Naar den TT zwalm zo ik ook willen gaan biken dus als er iemand een plaatsken vrij heeft ?
Let me know !
grts alain
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Na Huldenberg en Pellenberg mocht afgelopen zondag Heverlee niet ontbreken aan deze prachtige drieluik
Deze was dit jaar toch wel de mooiste van de drie alsook de zwaarste door die zuigende ondergrond ginder . Als het niet omhoog ging was het nog stoempen geblazen . Maar wat een bossen daar in Heverlee deze waren echt super ... Was weer is 65 km genieten
Dit weekend zal het voor mij zaterdag misschien ook Zwalm worden en zondag zou ik graag naar Lichtaart(Kasterlee) gaan deze is ook gewoon prachtig en gaat 50km door licht heuvelachtig bosgebied ( trainingsbos en parcour van o.a Sven Nijs ) .
Dit weekend zal het voor mij zaterdag misschien ook Zwalm worden en zondag zou ik graag naar Lichtaart(Kasterlee) gaan deze is ook gewoon prachtig en gaat 50km door licht heuvelachtig bosgebied ( trainingsbos en parcour van o.a Sven Nijs ) .
flaming_jakke wrote:Vandaag toch een ritje kunnen afwerken met Koen. Vertrokken van bij de Koen en met de gps nog eens de toertocht van Zele (Huivelde) gereden. We hadden 57km op de teller en dankzij de Durmedijk offroad waren we meer dan voldaan.Eagle Stijn wrote:Iemand bikeplannen voor het komende weekend.
Zelf weet ik maar op het einde van deze week of ik zaterdag en/of zondag kan
Volgend weekend wordt het voor mij de TT van Zwalm. Ik kan nl enkel zaterdag.
Groeten
Jakke
+1
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Ook van de partijVTom wrote:flaming_jakke wrote:Vandaag toch een ritje kunnen afwerken met Koen. Vertrokken van bij de Koen en met de gps nog eens de toertocht van Zele (Huivelde) gereden. We hadden 57km op de teller en dankzij de Durmedijk offroad waren we meer dan voldaan.Eagle Stijn wrote:Iemand bikeplannen voor het komende weekend.
Zelf weet ik maar op het einde van deze week of ik zaterdag en/of zondag kan
Volgend weekend wordt het voor mij de TT van Zwalm. Ik kan nl enkel zaterdag.
Groeten
Jakke
+1
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Ikke misschien welblade wrote:hier gaat ????zo te zien , niemand de zondag rijden