Nozisch nieuw dichtingsmiddel !!!
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Bij produktnieuws in het nieuwe februari nummer van O2 Bikers staat NoZisch vermeld, met de mededeling dat een review / vergelijkingstest weldra volgt (normaal voor de huidige editie, maar wegens het slechte weer verschoven).
- Granville Team
- Mountainbiker
Post by Granville Team »
Kan je met NoZisch ook banden als Continental makkelijk dicht krijgen?
Ik weet dat de Continental banden een ramp zijn om met NoTubes ed. dicht te krijgen. Men spreekt ook wel eens van INCONTINENTal...
Ik weet dat de Continental banden een ramp zijn om met NoTubes ed. dicht te krijgen. Men spreekt ook wel eens van INCONTINENTal...
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
-
rubenv
- Mountainbiker
Ik heb bij all4bikes 2busjes van 200ml besteld. Denk niet dat je grotere bussen hebtBeny wrote:Weet er iemand in welke hoeveelheden NoZisch verkocht wordt
Kleine busjes per band? Of grotere flacons?
http://www.all4bikes.be/ecom/catalog/in ... e6e1ca6415
-
-JP-
- Mountainbiker
In de lente ben ik van plan om ook tubeless te beginnen rijden.
Tegen dan hoop ik eindenlijk de X-king 2.2 protection te hebben als voorband en mijn 2.2 protection RK achteraan.
Uit het X-king topic blijkt idd dat ze goed dicht te krijgen zijn met Nozisch.
Mijn vraag is nu hoe je erna je bandenspanning meet zonder het spul in je metertje te krijgen? Ik neem aan dat je ook tubeless regelmatig je bandenspanning nakijkt? Zelf heb ik een BBB metertje en zou het graag zo lang modelijk gebruiken.
Tegen dan hoop ik eindenlijk de X-king 2.2 protection te hebben als voorband en mijn 2.2 protection RK achteraan.
Uit het X-king topic blijkt idd dat ze goed dicht te krijgen zijn met Nozisch.
Mijn vraag is nu hoe je erna je bandenspanning meet zonder het spul in je metertje te krijgen? Ik neem aan dat je ook tubeless regelmatig je bandenspanning nakijkt? Zelf heb ik een BBB metertje en zou het graag zo lang modelijk gebruiken.
yep. heb me X-Kings 2.4 gekocht en met NoTubes kreeg ik ze niet dicht. De lucht bleef er langs de flanken uit komen (samen met de NoTubes) op aanraden van enkele gebruikers hier Nozisch gekocht. En daarmee zijn ze direct dicht.Granville Team wrote:Kan je met NoZisch ook banden als Continental makkelijk dicht krijgen?
Je hoort mij niet zeggen dat NoTubes slecht is, ik gebruik dat al jaren, op mijn dochter ligt een Geax Mountain Baro TNT (dus ook Tubeless Ready) met NoTubes en daar geen enkel probleem. Maar voor de X-Kings dus niet