Zo 20/02/2011 Schaffen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knurre Sven
Mountainbiker

Post by Knurre Sven »

Heren Organisatie,

ik kom van verre Knesselare (Aalter) en ben van plan dit weekend 2 toertochten te rijden in Limburg!
W>at kan ik verwachten van de tocht, parcours, % off-road, single-tracks, HM'ers, ...

Tot zondag hopelijk !
trekscott
Mountainbiker

Post by trekscott »

ik kom zeker fietsen maar is het mogelijk voor om half 8 te vertrekken voor de grote toer :bounce:
remoo
Mountainbiker

Post by remoo »

Bikers, ik ben van de organisatie, het parcours is slechts gedeeltelijk over het bestaande MTB parcours van Diest (dit waren we verplicht teneinde een goedkeuring te bekomen) maar alles is apart afgepijld.
Indien jullie nog vragen hebben?
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Heb deze 2 jaar geleden ne keer gereden. Vond blijkbaar dat er toen veel asvalt in zat. Is het parkoer een beetje hertekend ?
remoo
Mountainbiker

Post by remoo »

Trekkie 800 wrote:Heb deze 2 jaar geleden ne keer gereden. Vond blijkbaar dat er toen veel asvalt in zat. Is het parkoer een beetje hertekend ?
Het is lichtjes gewijzigd voor de 40 en de 50 km met iets minder asfalt tot gevolg
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Remoo, ik denk dat het niet simpel is om in deze regio nog nooit bereden paden te vinden. Als biker met enige jaren ervaring, wat dat ook mag betekenen, weet je wat je kan verwachten in Schaffen. Toch blijf je steeds uitkijken naar ongekende uitdagingen. Grasbos, Rodenberg, wat is er nog meer?
remoo
Mountainbiker

Post by remoo »

koppigaard wrote:Remoo, ik denk dat het niet simpel is om in deze regio nog nooit bereden paden te vinden. Als biker met enige jaren ervaring, wat dat ook mag betekenen, weet je wat je kan verwachten in Schaffen. Toch blijf je steeds uitkijken naar ongekende uitdagingen. Grasbos, Rodenberg, wat is er nog meer?
Toch zullen velen morgen verrast zijn door de moeilijkheidsgraad die de talrijke hellingen en het soms zware parcours meebrengen. Tevens ook aangenaam verrast dankzij de talrijke prachtige stukjes natuur en verzichten zoals het natuurgebied rond het Zwarte Water, op de Diestse Vesten en boven op de heuvelruggen in Webbekom en Molenstede.
Pukkie
Mountainbiker

Post by Pukkie »

Zullen er zijn...
pollewieter
Mountainbiker

Post by pollewieter »

Heeft er iemand info over de staat van het parcours ? Het kan daar soms behoorlijk vettig zijn .
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

schaffen

Post by pierrot le fou »

de Bierbikers uit Bierbeek komen eraan (+- 4)
Post Reply