Zo 20/02/2011 Opoeteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
glimburger wrote:Te voet lijkt alles zwaarder dan op het tweewielig ros. Ik kan helaas niet alles begaf maken...maar ben er wel van overtuigd dat de rijders de paadjes wel zullen appreciëren.
Daarenboven kunnen ze tijdens hun doortocht van de regio meteen ook zien wat er in de buurt nog te rijden is. Low profile weliswaar...![]()
MTB-en is ook beetje schakelen en vooruitkijken om je krachten te doseren. Toch?
Als ik zelf niet kan meerijden ga ik me misschien eens even met het fototoestel in de trackjes leggen kwestie van wat beelden bij het topic te krijgen..
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
neeje, dat is t niet. Mijn madam wordt morgen geopereerd (niks ernstigs) en het zal van haar toestand zondag afhangen of ik lang weg kan. Een uurtje in de bos de doortochten bekijken moet wel lukken. Daarom kan ik dus nog niks echt plannen.
OT: Ik ga deze middag speciaal nog die 2 zonken ietsje meer draineren waardoor het nadien ook voor de terugkomers lekkerder rijden wordt.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Zo se, 51 km gereden, Dilsen, Rotem, Bergerven....en naar Dorne (alles zit er piek fijn uit)...het terrein is zeer goed berijdbaar, morgen is het nog droog, dus....ta ta ta taaaaaaaaaaaa 
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
De Dabbers komen ook af met een beperkte delegatie. Als het weer goed is, kunnen we de rit filmen.
www.dabbers.be
www.dabbers.be
-
leikepej
- Mountainbiker
Vorig jaar heeft Ronald Baartscheer bij ons gefilmd.rony_rabijns wrote:De Dabbers komen ook af met een beperkte delegatie. Als het weer goed is, kunnen we de rit filmen.
www.dabbers.be
https://sites.google.com/a/dewringers.b ... venementen
op onze site kan je deze zien.
Tot zondag.
Leon
- Lau Loenen
- Mountainbiker
Post by Lau Loenen »
He Leikepej,
is het ook mogelijk om vroeger te starten als 8.30 uur. Moet me rond 11.15 uur weer melden bij vrouwlief en zou toch graag voor de 50 kilometer gaan. En Dorne is voor mij toch een ietske verder met den auto als Voorshoven. Wat denk te??
is het ook mogelijk om vroeger te starten als 8.30 uur. Moet me rond 11.15 uur weer melden bij vrouwlief en zou toch graag voor de 50 kilometer gaan. En Dorne is voor mij toch een ietske verder met den auto als Voorshoven. Wat denk te??