Mickey Mouse wrote:iddi wrote:Ik roep het ACBF tot leven: Het Anti-Caoutchouce-Bottendragendegeitewollesokke-Front!

Post by need for speed »
Awel neem eens een kijkje op www.imba.com. Lijkt mij een zeer goed initiatief en ik vraag mij af of er iets gelijkaardigs is hier in België. Iemand?provo wrote:In plaats van te mekkeren kunnen we er beter eens over nadenken waarom die wandelaars altijd aan het langste eind trekken.
Bestaat er geen organisatie / vereniging die de standpunten van de mountainbikers kan vertegenwoordigen?
Telkens als ze zo een stuk bos afsluiten voor MTB'ers zouden we op de toertochten petities tegen de afsluitingen moeten laten tekenen.
Ik begrijp je wel, maar probeer ook te begrijpen dat als je in 20km in de omtrek niets deftigs hebt om te kunnen biken dat je dan al eens in het bos gaat rijden (waar je 5jaar geleden wel mocht biken), waar het eigenlijk niet mag.plonsita wrote:Ik vind het niet kunnen dat er mensen zijn die rijden waar het niet mag.
Die wandelaars zien zichzelf natuurlijk als minst storend.kawa wrote:Omdat de wandelaars gezien worden als de minst storende elementen in de bossen.provo wrote: In plaats van te mekkeren kunnen we er beter eens over nadenken waarom die wandelaars altijd aan het langste eind trekken.
Daar heb je niets aan.provo wrote:Bestaat er geen organisatie / vereniging die de standpunten van de mountainbikers kan vertegenwoordigen?
Niet om terug te vallen op de gemotoriseerde hobby's, maar als je ziet hoeveel petities en actiecomités daar al voor opgericht zijn... het helpt gene z*k.
Misschien moeten de verschillende MTB-clubs maar eens samen gaan zitten.mtb1986 wrote:Awel neem eens een kijkje op www.imba.com. Lijkt mij een zeer goed initiatief en ik vraag mij af of er iets gelijkaardigs is hier in België. Iemand?provo wrote:In plaats van te mekkeren kunnen we er beter eens over nadenken waarom die wandelaars altijd aan het langste eind trekken.
Bestaat er geen organisatie / vereniging die de standpunten van de mountainbikers kan vertegenwoordigen?
Telkens als ze zo een stuk bos afsluiten voor MTB'ers zouden we op de toertochten petities tegen de afsluitingen moeten laten tekenen.