Zo 13/02/2011 Heverlee :: 12de ZoeNK Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
OPTIONEEL zou leuk zijn, dan is't daar minder druk voor degenen die nog wa beensap overhebbenphille wrote:Wat ik mezelf afvroeg : moet dat lusje op het militair domein, op het einde van het parcours er UIT, IN of OPTIONEEL ?
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Verloren voorwerpen
Hallo,
Blijkbaar heeft niemand iets verloren maar ik heb hier nog een paar schoenen, een kilometerteller en een toolset liggen.
Die moeten toch van iemand zijn ???
Dus laat maar iets weten.
Blijkbaar heeft niemand iets verloren maar ik heb hier nog een paar schoenen, een kilometerteller en een toolset liggen.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Re: Verloren voorwerpen
Post by koppigaard »
M'n schoenen was ik even kwijt maar lagen nog in de auto. Maatje 42? Wil ze wel overnemen als je ze niet kwijt geraakt. Zijn dat dezelfde schoenen die ik ergens onderweg in de modder ben tegengekomen? Vond het al raar dat er nergens een biker in de buurt te bespeuren was.Jokke wrote:Hallo,