Zo 20/02/2011 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
FaMM
Mountainbiker

Post by FaMM »

Ok, dat is goed nieuws! Bedankt!
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

FaMM wrote:Hey allemaal,

Ik heb mij dit weekend een mountainbike aangeschaft. Ik heb wel jaren gereden op de koersfiets en cyclocrossfiets. (om even een beeld te scheppen :-) ) Gaat deze toertocht te doen zijn voor mij of is het niks voor beginners?
Hallo Famm, je kan deze tocht zeker rijden. Volg op de 1 ste splitsing (na 11 km) de 40-32-26 km borden.De eerste 15 km tot aan de bevoorrading is tamelijk vlak met toch ook de nodige variatie . Na 18 km. kom je aan de splitsing van de 26 km. die je dan best volgt als het al wat moeilijker gaat, heb je nog wat over kan je kiezen voor de 32 km. De 40 km. zou ik voor de 1ste keer niet rijden omdat het toch wel eens zou kunnen tegenvallen met die korte steile klimmetjes die dan kort na mekaar volgen. Alvast veel succes.
Leon.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Ich moet ook af en toe mijn fiets naar boven duwen... :-?
als ik dat kan, kan je het ook se... :-D
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Vos in de bossen wrote:Ich moet ook af en toe mijn fiets naar boven duwen... :-?
Met mijn 95 kilo :oops: moet ik nergens afstappen op ons parkoers, of ben jij nog zwaarder dan #-o .

Leon
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Volgens de weersvoorspellingen zal het vanaf woensdag droog blijven zodat de omstandigheden ideaal zullen zijn in het weekend. =D> =D>

Leon
Vos in de bossen
Mountainbiker

leikepej wrote:
Vos in de bossen wrote:Ich moet ook af en toe mijn fiets naar boven duwen... :-?
Met mijn 95 kilo :oops: moet ik nergens afstappen op ons parkoers, of ben jij nog zwaarder dan #-o .

Leon
Veel lichter, 20 kg... ouder wel :oops: en met 47% beroepsziekte dat ik uit de mijnen heb meegenomen, vandaar dus :wink:
Hupzakee...schopje naar den top...
Kenzonator
Mountainbiker

Post by Kenzonator »

Is deze wedstrijd een van de Fidea tochten? Want op kalender staat 20-2-2011 voorshoven als tocht op gegeven.
Groetjes
Vos in de bossen
Mountainbiker

Het adres is reeds van het begin aangepast, het is dezelfde organisatie, maar op een andere start en beter adres ... de moeite !!!!
Voorshoven was ook goed, maar had vanaf het begin een aantal m langs het kanaal, nu snel den bos in :bounce:
VOORSHOVEN is OPOETEREN-DORNE geworden..
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Bedankt Vos in de bossen, ben net terug van de wekelijkse dinsdagrit op de weg naar Wittem achter Valkenburg (115 km.)
Zeker beter vertrekken daar in Dorne.

Leon
biketastic
Mountainbiker

Post by biketastic »

Kan iemand eens goed uitleggen op welke momenten we voor de afstanden moeten kiezen?

Na 18KM is het 26 of de rest? En verder? Na hoeveel km moet er tss de 32 of 40 gekozen worden en nahoeveel KM tss 40 of 50?

Om van te voren te weten hoe lang we kunnen twijfelen :-)

Groetjes
Post Reply