Door je gratis aan te melden.Kimson wrote:Hoe kan ik de foto's groter bekijken? Als ik erop klik krijg ik een aanmeldscherm...timothyd wrote:Foto's van alle deelnemers op http://tinyurl.com/6ea3gdq
Zo 13/02/2011 Heverlee :: 12de ZoeNK Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Baaikers (m/v),
Het zit er weer op en als ik bovenstaande commentaren lees, denk/hoop ik dat we jullie met zijn allen een aangename bike-dag hebben aangeboden.
Langs deze weg wil ik jullie in naam van alle ZoeNKers bedanken voor de talrijke opkomst op onze toertocht .
We hebben dit jaar een beetje geluk gehad met het weer (mag ook wel na de heroïsche tocht van vorig jaar), niet schitterend maar het had veel slechter kunnen zijn. En dat heeft zich vertaald in een massale opkomst.
Hieronder enkel cijfertjes voor de statistieken :
• Er waren +/- 2.100 deelnemers aanwezig.
• Er werden een 30-tal zwartrijders betrapt aan de bevoorradingen : shame on them !!
• De jongste deelnemer op de 65km was 12 (TWAALF) jaar
• Alle verloren caloriën werden terug aangevuld met :
1. Snickers : 640 stuks
2. Bounty : 260 stuks
3. Milky Way : 486 stuks
4. Twix : 952 stuks
5. 150 liter soep
6. 360 buizen Pringles
7. 2500 wafels
8. 90 kg bananen
9. 60 kg appelsienen
10. Activia's
11. En over het drankverbruik zullen we maar zwijgen want anders mogen jullie volgende keer niet meer komen van jullie vrouwen
• Meest voorkomende panne : kettingbreuken
• Er waren +/- 60 mensen in de weer, die we bij deze allemaal nog eens bedanken.
Noteer alvast deze datum : zondag 12 februari 2012. Dan zijn we aan de volgende uitgave toe en hopen we jullie met zijn allen weer te zien.
De voltallige ZoeNK-bende dankt jullie bij deze nogmaals en we wensen jullie allemaal een schitterend MTB-jaar toe !!!
Namens MBCZ
Practische info: er zijn nog wat spullen gevonden, graag mailtje aan info@zoenk.be en we zorgen dat het op zijn plaats komt (als het is binnengebracht tenminste)
Het zit er weer op en als ik bovenstaande commentaren lees, denk/hoop ik dat we jullie met zijn allen een aangename bike-dag hebben aangeboden.
Langs deze weg wil ik jullie in naam van alle ZoeNKers bedanken voor de talrijke opkomst op onze toertocht .
We hebben dit jaar een beetje geluk gehad met het weer (mag ook wel na de heroïsche tocht van vorig jaar), niet schitterend maar het had veel slechter kunnen zijn. En dat heeft zich vertaald in een massale opkomst.
Hieronder enkel cijfertjes voor de statistieken :
• Er waren +/- 2.100 deelnemers aanwezig.
• Er werden een 30-tal zwartrijders betrapt aan de bevoorradingen : shame on them !!
• De jongste deelnemer op de 65km was 12 (TWAALF) jaar
• Alle verloren caloriën werden terug aangevuld met :
1. Snickers : 640 stuks
2. Bounty : 260 stuks
3. Milky Way : 486 stuks
4. Twix : 952 stuks
5. 150 liter soep
6. 360 buizen Pringles
7. 2500 wafels
8. 90 kg bananen
9. 60 kg appelsienen
10. Activia's
11. En over het drankverbruik zullen we maar zwijgen want anders mogen jullie volgende keer niet meer komen van jullie vrouwen
• Meest voorkomende panne : kettingbreuken
• Er waren +/- 60 mensen in de weer, die we bij deze allemaal nog eens bedanken.
Noteer alvast deze datum : zondag 12 februari 2012. Dan zijn we aan de volgende uitgave toe en hopen we jullie met zijn allen weer te zien.
De voltallige ZoeNK-bende dankt jullie bij deze nogmaals en we wensen jullie allemaal een schitterend MTB-jaar toe !!!
Namens MBCZ
Practische info: er zijn nog wat spullen gevonden, graag mailtje aan info@zoenk.be en we zorgen dat het op zijn plaats komt (als het is binnengebracht tenminste)
Last edited by Jokke on Tue 15 Feb 2011 10:59, edited 1 time in total.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Jokke, ik vond het de beste van alle vorige edities die ik heb gereden. Maar, toevallig niet mijn betere conditie van de vorige jaren gevonden bij de verloren spullen? Ben ze kwijt sinds vorige zondag. Gemakkelijk herkenbaar, laat zich steeds van haar beste kant zien. Je zou mij een grote dienst bewijzen mocht je ze terug hebben gevonden. Ik neem haar graag van je over, zal ze nodig hebben volgend jaar same time, same place.
Ik heb die gevonden, na den après. Maar ge krijgt ze ni terug, 'k ga d'er zelf gebruik van maken want 't is nodigkoppigaard wrote:Jokke, ik vond het de beste van alle vorige edities die ik heb gereden. Maar, toevallig niet mijn betere conditie van de vorige jaren gevonden bij de verloren spullen? Ben ze kwijt sinds vorige zondag. Gemakkelijk herkenbaar, laat zich steeds van haar beste kant zien. Je zou mij een grote dienst bewijzen mocht je ze terug hebben gevonden. Ik neem haar graag van je over, zal ze nodig hebben volgend jaar same time, same place.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Thierry, je mag ze hebben op voorwaarde dat je ze goed onderhoudt. Ik zoek me er wel een nieuwe.
Inderdaad, niemand minder dan Kevin van hoovels himself!Kraura wrote:Nice, 2 Belgisch kampioenen gespot zelfs!phille wrote:
Tnx aan mountainbike-expeditions.be !!!
Wat ik mezelf afvroeg : moet dat lusje op het militair domein, op het einde van het parcours er UIT, IN of OPTIONEEL ?
ZoenKers, bedankt voor de lekkere versnaperingen bij de koffie!!!