Zo 20/02/2011 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Na de volledige tocht gereden te hebben en enkele aanpassingen kan ik ook de km. en hm. aanpassen. 50 km (500hm)- 40 km (300 hm) - 32 km (200hm)- 26 km (130 hm.)
Vandaag weer met de clubleden de laatste verkenning voor het pijlen zaterdagnamiddag.

Leon
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Deze morgen met 14 "Wringers" de tocht gereden. In 2 groepen gereden en iedereen was na afloop overtuigd dat het vertrek in Dorne vooral het parkoers ten goede komt. Het feit dat de meeste hoogte verschillen in de laatste 20 km (300 hm.voor 50 -40 km)zitten en de deelnemers nog kunnen beslissen voor eventueel kortere afstand (26 - of 32 km) is een extra pluspunt, de laatste 5 km zijn ook nog vlak. Het was een stuk properder als gister en de weersverwachtingen zijn ook niet bijzonder slecht. Ons parkoers kan wat regen hebben, zeker nu we door onze ervaring en mogelijkheden de slechte stukken hebben kunnen omzeilen(kastanjedreef naar Opitter). Wat Opitter betreft(50km) wachten we tot vrijdag om daar het "Glimburger parkoers" vast te leggen.

Leon
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

http://img31.imageshack.us/img31/3804/f ... ingers.jpg
op deze site kan je de hoogtemeters zien van vorig jaar die nu +/- 500 hm. zullen zijn.
https://sites.google.com/a/dewringers.b ... venementen
op deze site kan je de film bekijken van vorig jaar met bijna 800 deelnemers.

Leon.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

glimburger wrote:Straks leikepej aan het werk gezien met het plaatsen van de pijltjes. Voor de 50 km rijders zitten er in Opitter leuke totaal nieuwe stukjes in die ik persoonlijk letterlijk van buiten ken... :P

Bij leven en welzijn ga ik deze toer ook weer meerijden.
Vanaf nu is het "Glimburgerbos" in Opitter.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

leikepej wrote:
glimburger wrote:Straks leikepej aan het werk gezien met het plaatsen van de pijltjes. Voor de 50 km rijders zitten er in Opitter leuke totaal nieuwe stukjes in die ik persoonlijk letterlijk van buiten ken... :P

En dat heb gij te zeggen ofwa
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

BASSMAN wrote:
leikepej wrote:

En dat heb gij te zeggen ofwa
Voor onze toertocht is dat "Glimburgerbos" zodat onze leden die daar pijlen weten wat ik bedoel. Ik vind dat Rene dat toch verdient na al dat werk wat die daar gedaan heeft en nog steeds doet en waar wij(bikers) van profiteren. Zaterdagmorgen had er een machine door de paadjes gereden en de "Glimburger" had dit tegen de middag al volledig hersteld!!
Hij is er tenslotte al enkele maanden mee bezig, vandaar dat ik het bos aldaar zijn naam heb gegeven.

Leon
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Het moet ook een vertaling zijn voor de zuiderburen hé...ik dacht aan
Foret du Glimbourgeois of zo iets....'t moet op een kaart komen te staan.
Upsakée....een gratis schopje naar boven :wink:
saiko
Test team

Post by saiko »

vraag me dan af naar wie de stukken grond bij de 3paal genoemd zijn
'grote homo ' en 'kleine homo'
waarschijnlijk iets te maken met die 3 palen

:lol:
FaMM
Mountainbiker

Post by FaMM »

Hey allemaal,

Ik heb mij dit weekend een mountainbike aangeschaft. Ik heb wel jaren gereden op de koersfiets en cyclocrossfiets. (om even een beeld te scheppen :-) ) Gaat deze toertocht te doen zijn voor mij of is het niks voor beginners?
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Géén probleem,al zou het wel kunnen zijn dat ge even te voet moet over een helling maar wees gerust,er zullen vele soortgenoten zijn :lol:
Post Reply