[quote="g man"]zo nu zullen we hier eens wat lovende critiek zetten he :-D
heb net de 60 gedaan zonder me een keer te misrijden of te vervelen de modder viel idd zeer goed mee op een paar moerasjes na inschrijven dat was ook zo gebeurd fiets was goed bewaakt en het douchke naderhand was zalig dus we zijn zeer content alleen een pomp bij de bevoorading was handig geweest had men bande daar iets te slap gelaten :oops:
en men patrone pompje was afgebroken dus int vervolg de pomp zelf weer mee :-D maar al bij al zijn we weer heel content :-D[/quote]
Beste,
Bedankt voor u posiief bericht.
Betreft de pomp, was dit op de hoofdbevoorrading,want daar had ik wel een materiaalpost voorzien met compressor, banden, kettingen, enz.
Iedereen met een probleem hebben we kunnen verder helpen, dan had je misschien niet erachter gevraagd, door de drukte hebben we deze niet constant van iemand kunnen voorzien maar we probeerden iedereen zo snel mogelijk verder te helpen???
Alvast bedankt voor uw komst en hopelijk tot volgend jaar.
Zo 13/02/2011 Linkhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
wij zijn ook af gezakt naar linkhout. in het begin had ik zoiets van hoe vaak moet ik nog naar die snelweg rijden, maar dat duurde niet lang. we hebben ons goed vermaakt. het was lekker zwaar in het begin had ik het niet zo gemakkelijk maar na de rust kwam de diesel weer op stoom. het verdeel en heers principe weer eens duidelijk gemaakt aan mr c. Het bagger gehalte was iets hoger dan ik verwacht had, net zoals de km. de rustpost was ook weer eens goed. dat hadden we al een tijdje niet meer meegemaakt. al met al een tocht die de moeite waard was.
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
• Er waren verschillende afstanden, maar we kozen met de Dabbers voor de 42 km, die er achteraf bijna 45 bleken te zijn. Het was dus even schrikken toen we het bordje zagen "nog 5 km".
• Het was een bij momenten vettige tocht, hier en daar een erg modderige ondergrond, met veel stuk gereden tracks. Toppunt was de track langs de spoorweg.
• Er zat veel afwisseling in de omgeving, met de nodige kuitenbijters, stukken vals plat, technische tracks, dreven, recuperatiestroken, asfalt. Kortom, voor ieder wat wils.
• Prima bevoorrading.
Een compilatie van de gemaakte filmbeelden volgt later vandaag op de dabbersite www.dabbers.be . Je vindt er ook onze Garmin GPS-track.
• Het was een bij momenten vettige tocht, hier en daar een erg modderige ondergrond, met veel stuk gereden tracks. Toppunt was de track langs de spoorweg.
• Er zat veel afwisseling in de omgeving, met de nodige kuitenbijters, stukken vals plat, technische tracks, dreven, recuperatiestroken, asfalt. Kortom, voor ieder wat wils.
• Prima bevoorrading.
Een compilatie van de gemaakte filmbeelden volgt later vandaag op de dabbersite www.dabbers.be . Je vindt er ook onze Garmin GPS-track.
Vanuit Zolder vertrokken, voor de 60km gekozen daarna terug naar huis om totaal ongeveer 80km gedaan te hebben.
Het was een mooi ritje, maar toch zwaarder dan ik had verwacht en daar zal de vettige ondergrond wel mee te maken hebben. Vooral dat stukje langs de spoorweg : amai!!
In ieder geval goed geamuseerd
Het was een mooi ritje, maar toch zwaarder dan ik had verwacht en daar zal de vettige ondergrond wel mee te maken hebben. Vooral dat stukje langs de spoorweg : amai!!
In ieder geval goed geamuseerd
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
De Dabbers hebben gisteren de hele rit gefilmd en een compilatie gemaakt uit 2 delen. Je kan de fragmenten vinden op www.dabbers.be.
Alweer leuke tocht
het parkoers is knap maar eigenlijk vind ik toch dat er na al zovele jaren steeds hetzelfde, nu een beke sleet begint op te komen. Ik hoop dat de organisatie volgend jaar wat extra moeite gaat doen om eens wat te vernieuwen. Ik weet dat het niet simpel is door de bemoeienis van de groenen, maar er zijn toch nog mogelijkheden hoor.
Wat ik echter niet begrijp ; waarom die extra modderlus in Hees langs de spoorweg ? Zijn de kilometers echt zo heilig ? Als het echt zo slecht ligt, laat die 500 meter extra er dan toch gewoon tussenuit
Bovendien heb ik een vermoeden dat er slechts héél weinig de 60 gedaan hebben ; in de laatste lus in Zelem heb ik gewoon geen kat tegengekomen. Terwijl het op de gezamelijke stukken toch goed druk was.
Wat ik echter niet begrijp ; waarom die extra modderlus in Hees langs de spoorweg ? Zijn de kilometers echt zo heilig ? Als het echt zo slecht ligt, laat die 500 meter extra er dan toch gewoon tussenuit
Bovendien heb ik een vermoeden dat er slechts héél weinig de 60 gedaan hebben ; in de laatste lus in Zelem heb ik gewoon geen kat tegengekomen. Terwijl het op de gezamelijke stukken toch goed druk was.