Zo 13/02/2011 Heverlee :: 12de ZoeNK Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Alles is reeds gezegd. Toppie-tocht =D> Zelf de 55 km afgewerkt. Tot volgend jaar !
Ironbiker
Mountainbiker

Post by Ironbiker »

Cokeman wrote:Alles is reeds gezegd. Toppie-tocht =D> Zelf de 55 km afgewerkt. Tot volgend jaar !
+1 =D> Ik reed de 65, tot volgend jaar!
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

16 greenbikers kwamen en zagen dat het (weeral) dik in orde was =D> . Op naar de volgende!
Kimson
Mountainbiker

Post by Kimson »

Schitterende tocht maar zwaar afgezien, das iets anders dan vlakke km's vlammen aan ons kanten ;-)
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Mijn bikemaat en ik reden de 65 km en het was af !!! Op sommige momenten zwaar maar we hebben ons dik geamuseerd.

Maar waar was de muziekband en waar waren de hapjes ? :lol:

Nee serieus, dit is de standaard voor het inleggen van een tourtocht ! Tot volgend jaar mannen !
hanssvk
Mountainbiker

Post by hanssvk »

Prima tocht, 63 km en 830 hm op de garmin. Goe snel gestart, alleen ging hartslag nie echt omhoog op de hellingen. Een korte nacht en in volle epicvoorbereiding zal er wel iets mee te maken hebben. Bepijling perfekt wat mij betreft, bevoorrading was af en een ferm parcours. Wat moet dat nog meer zijn? Allemaal welkom in Oud-Heverlee op 20 maart, die van ons is 70 km en 750 hm.
wee
Mountainbiker

Post by wee »

voervallei Vossem was ook aanwezig .... rit was super en mooie klims op de 65 km .... tot volgend jaar...
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

FILMPKE
http://www.pinkbike.com/video/181702/
Nu nog alleen mijne camera beetje rechter hangen :oops: .

Ne hele toffe tt, proficiat aan de organisatie =D>

En bedankt aan de Blueriders dat ik mocht mee rijden met hun.

Tot volgend jaar :-D
10*geert
Mountainbiker

super tt

Post by 10*geert »

Ik heb de 65 km gedaan en voor mij was alles super. :-D Er was heel veel off road bij en mooie singletracks.
Deze tt is een voorbeeld voor andere organisaties. =D>
Ik kom volgend jaar zeker terug.
Sparky
Mountainbiker

Post by Sparky »

Zoenkers, nen hele dikke proficiat ! =D>
Als buitenstaander heb ik achter de schermen kunnen meegenieten van een goed geoliede organisatie .
Elke echte belgische echte wielrenner wil in Belgie wel eens proeven van de"Ronde van Vlaanderen" , wel zo wilt elke echte belgische MTBiker wel eens de TT van de Zoenkers meemaken, waarschijnlijk de toertocht met de meeste MTB bijeen :roll:
p.s na de clubkas een beetje gespijzigd te hebben en de fiets van de bewaakte parking teruggekregen te hebben, was ik op weg naar huis ,zei mijn achterband : psssssssssssssst -Dus één pintje teveel gedronken :-D
( kan zoiets : teveel ??)
Post Reply