Zo 13/02/2011 Lichtervelde :: 4de Huwynstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

proficiat aan organisatie , een mooi tochtje! =D>
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Proficiat aan de organisatie!!! =D> =D> =D> =D>
We zijn deze morgen vertrokken voor de 43 en hadden er 45 op de teller bij aankomst, maar als ge U amuseerd kan een extra kilometertje geen kwaad!!! Moet zeggen, het was plezant, een mooi en gevarieerd parcours, maar idd de weidedoorsteken zijn ook niet echt mijn ding maar voor éénmaal kon het nu echt geen kwaad. Ik heb me gisteren meer geergerd, maar dat was duidelijk aan de opkomst ook te merken.
Vandaag duidelijk een veel grotere opkomst.
De bevoorradingen waren idd tiptop in orde, den bike wash meer dan OK, de douches lekker warm, vers gebakken pannenkoeken en dan nog pate en hesp voor bij de Leffe!!! #-o #-o #-o #-o
Voor enkelen van de medebikers was het hun laatste rit in het veld, en mede daardoor misschien hebben we echt met volle teugen genoten van dit mooie, goed georganiseerde ritje!!!!
Hier durven we duidelijk zeggen : tot volgend jaar!!!! =D> =D> =D>
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Filmke... mijnen camera stond blijkbaar wel een beke scheef op mijnen helm...

Hier dus ook van start deze morgen en het mij geen 2 seconden beklaagd! De eerste 10 km waren redelijk lastig voor mij, maar geleidelijk aan kwam ik in mijn element :lol:
Mij geamuseerd... Hier en daar pompen door de ondergrond, hier en daar pompen door de wind... Schoon parcours...
Weidedoorsteken zijn niet echt mijn ding, maar hier waren er juist niet te veel... De bossen waren mooi, veel draaien en keren... leuk!

Schitterende organisatie, goede bepijling, vriendelijk onthaal, toffen apres en goed gezelschap... Wat moeten we meer hebben? #-o
marctempo
Mountainbiker

Post by marctempo »

Zoals velen vandaag ook een prachtig rit gereden maar jammer genoeg mijn zonnebril ergens verloren ( gele glazen met grijs montuur), Iemanand iets gevonden kan je hem steeds terug bezorgen bij de organisatie of stuur me gerust een mailke, thanks
Deefke
Mountainbiker

Post by Deefke »

Vandaag ook naar Lichtervelde afgezakt. Een nogal zwaar tochtje door de wind en de modder/weidestroken. Perfect uitgepijld met na de splitsingen nog een bordje met de vermelding op welke afstand je zat en bij iedere bocht minstens 2 pijlen =D> . Wie hier nog mis reed had str*nt in zijn ogen. Ook lekkere bevoorradingen met alles erop en eraan.
Zal wel nooit één van mijn favorieten worden. Buiten de lakebossen niet veel uitdagends maar had mij hier wel aan verwacht. De streek heeft waarschijnlijk niet veel meer te bieden.
Een dikke merci om mij een leuke zondagvoormiddag te bezorgen.
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Een ritje dicht bij de deur , dat nemen we graag mee. Onze bende van Gits , de Grysperres waren dus in grote getalle aanwezig. Dat zullen ze daar wel gehoord hebben
Dat het in orde was , dat hebben we hierboven al mogen lezen en zullen we dus niet herhalen
Onder het motto beelden zeggen meer dan woorden Hier de onze

amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Nu de tijd gevonden om ook iets te posten.
We zijn super content met de talrijke opkomst - de hoogste in vier jaar tijd en vooral content met de lovende kritieken. Soms was het inderdaad ook eens hard duwen op de pedalen :roll: . Leuk voor ons als inrichters is ook dat de vele werkuren die vooraf aan de tocht gespendeerd werden naar waarde worden geschat.
Al vlug eens de tijd genomen om enkele filmpjes te bekijken en 'k moet zeggen : Steenbakkers, Grysperres en andere : ge kunt er wat van - schitterend =D>
Dank ook aan de vele medewerkers (parcourbouwers, mensen aan de bar, de pannekoekebakkers, de uitpijlers,TOFFERS, en vele andere) die mee met ons deze mountainbike hielpen realiseren. =D>
Volgens jaar proberen we het opnieuw !
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Met z'n elven vanmorgen, wat een bende, de een al wa meer in conditie dan de ander. Den dezen heeft zich meer dan geamuseerd.
Als laatste op de afspraak (beetje te laat) maar daar zat de tegenwind voor iets tussen, zal volgende keer m'n horloge op Grysperre uur zetten :oops:
De regen van de afgelopen dagen had blijkbaar op sommige stroken z'n werk gedaan maar parcours was overal goed te doen.
Prima bevoorradingen en bepijling. Na Groenhove samen met Gianni en Andy doorgereden naar de aankomst. Bij de splitsing moeilijk/makkelijk nog met z'n twee geroepen: "gemakkelijk", maar er was er eentje die er blijkbaar nog zin in had. Daar toch nog tegen mijn tanden gehad en naar m'n tweede adem moeten happen.
Afspuit en après links laten liggen, wegens al redelijk laat en bezoek da kwam in de namiddag.
steand
Mountainbiker

Post by steand »

Turfke wrote:Met z'n elven vanmorgen, wat een bende, de een al wa meer in conditie dan de ander. Den dezen heeft zich meer dan geamuseerd.
Als laatste op de afspraak (beetje te laat) maar daar zat de tegenwind voor iets tussen, zal volgende keer m'n horloge op Grysperre uur zetten :oops:
De regen van de afgelopen dagen had blijkbaar op sommige stroken z'n werk gedaan maar parcours was overal goed te doen.
Prima bevoorradingen en bepijling. Na Groenhove samen met Gianni en Andy doorgereden naar de aankomst. Bij de splitsing moeilijk/makkelijk nog met z'n twee geroepen: "gemakkelijk", maar er was er eentje die er blijkbaar nog zin in had. Daar toch nog tegen mijn tanden gehad en naar m'n tweede adem moeten happen.
Afspuit en après links laten liggen, wegens al redelijk laat en bezoek da kwam in de namiddag.
Sorry Turfke & Gianni maar een echte Grysperre kan toch niet kiezen voor de makkelijkste weg.
en merci om mij nog te vergezellen tot in Torhout
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

mannen twa in orde ze hierbij mijn filmpje
:lol: :lol: :lol: :lol:

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Post Reply