Za 12/02/2011 Nieuwpoort :: 2de Duin - Strand - Poldertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flip de flipper
Mountainbiker

Nieuwpoort

Post by flip de flipper »

Wat ben ik fier dat ik in Nieuwpoort woon, dikke =D> =D> =D> aan de organisatie!Zeker tot volgend jaar!!
vct
Mountainbiker

Post by vct »

zal er volgend jaar zeker ook weer bij zijn en die hoge duinen mogen er voor mij wel in blijven
{ps vandaag ook iemand geholpen aan de verdrinkings dood }
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

Prachtig parcours en prima organisatie!Single-track paradijs!Enkel die lange modder-polderstroken waren nie echt mijn ding,maar da is elk zijn gedacht eh!Ze moeten ze er zeker nie uitlaten.Aan 't zeetje rijden,tis to wa speciaals eh!Volgend jaar zeker terug!
urbambo
Mountainbiker

Post by urbambo »

Fijne, goed georganiseerde tocht met weinig minpunten. Misschien kon de bepeiling hier en daar wat beter, maar anders alles zeer ok.

Het was mijn eerste vtt aan de kust en ik vond het toch wel lastiger dan ik verwacht had.
Mijn gedacht over mtb-en aan de kust is na vandaag veel veranderd...

Quattro
Mountainbiker

Post by Quattro »

Vandaag ook een heel mooie rit gereden. In deel 1 zaten de beentjes heel goed. Enorm genoten van de duin-stroken. Op het strand nog een onfortuinlijke biker met platte band aan een nieuwe binnenband geholpen. Jammergenoeg was blijkbaar zijn buitenband ook aan vervanging toe. Het eerste stuk polders en de duinstroken tot de tweede bevoorrading ook super. Op het offroad (moeilijk) dijkstukje 1 biker zien vallen. Gelukkig voor hem naar de goede (droge) kant. Na de 2de bevoorrading een klein manneke met een grote hamer tegengekomen. De duinstroken gingen nog, maar de vettige polderstroken zogen de energie uit mijn benen. Op het strand met de wind in de rug er weer doorgekomen en vlot binnengereden.

Bedankt aan de organisatie. Mooie rit, goed uitgepijld, goeie bevoorrading en afspuitstand. Volgend jaar terug!
kurtde
Mountainbiker

mooiste aan de kust

Post by kurtde »

het is hier al zoveel keer gezegd geweest, zeer mooie tocht om niet te zeggen de mooiste van de kust, dit mag beloond worden voor de organitatie =D> .
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Gisteren samen met Luckyluc en Etienne de 53 km gereden, terwijl Kathy voor de 43 ging. Genoten van deze prachtige tocht. Vooral het eerste stuk was fantastisch, prachtige tracks door de duinen, maar de rest mocht er ook zijn: mooie off-road in de Polders (waar het bij momenten lastig was op een zuigende ondergrond) en natuurlijk het strandstuk, gelukkig met wind in de rug. De organisatie was vlekkeloos. Bedankt. =D> =D> =D> =D> Een tochtje om te noteren voor volgend jaar.
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

Kees de Hollander wrote:mooie rit aleen de hele stijle klimmetjes in de duinen mogen er van mij volgend jaar uit zeker als je iets later start dat mulle zand was pleoteren verder top georganiseerd,

#-o #-o #-o

[-X [-X
Kees de Hollander
Mountainbiker

Post by Kees de Hollander »

wesley snipes wrote:
Kees de Hollander wrote:mooie rit aleen de hele stijle klimmetjes in de duinen mogen er van mij volgend jaar uit zeker als je iets later start dat mulle zand was pleoteren verder top georganiseerd,

#-o #-o #-o

[-X [-X
Ik heb echt geen comentaar op de organizatie want deze was top zelfs nog een leuk shirt na de aankomst en dat alles voor 3 euro doe dat maar eens na.

maar die klim net voor de 2e bevoorading ik zou wel eens willen weten hoe veel er daar op de fiets boven zijn gekomen.

moet gezegd dat je overal kon kiezen de makelijke of de moeilijke weg.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Kees de Hollander wrote:
wesley snipes wrote:

#-o #-o #-o

[-X [-X
Ik heb echt geen comentaar op de organizatie want deze was top zelfs nog een leuk shirt na de aankomst en dat alles voor 3 euro doe dat maar eens na.

maar die klim net voor de 2e bevoorading ik zou wel eens willen weten hoe veel er daar op de fiets boven zijn gekomen.

moet gezegd dat je overal kon kiezen de makelijke of de moeilijke weg.
Mits de juiste versnelling is die perfect te doen. Ik heb al veel erger meegemaakt :wink:
Heb zelfs op de 32T vooraan gebleven. :^o
Post Reply