Zo 13/02/2011 Lichtervelde :: 4de Huwynstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

ook aanwezig met cluze.
zal van ons iets rond de klok van 9 zijn of wa later .
tes zondag é mannen :P
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

bushrider wrote:hierzie , nog een grysperre die langskomt :lol:
het wordt een lange trein
Bush, ik ben net thuis van het werk. Kzal morgenochtend dan als laatste wagonnetje mn haak aanslaan in de Grysperretrein. Maar aanwezig zal ik zijn.

grtz wes :bounce: :bounce: :bounce:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

na juste ne leffe gedronken kwestie dak niet droog val onderweg haha
#-o #-o #-o #-o #-o
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

allezins een tevreden grysperre , nog nooit meegemaakt plat gevallen , de band was er nog nie af en de pechdienst was daar al met een pomp =D> =D> =D> een leuk tochtje gereden vandaag met de mannen !!
zeker ééntje om volgend jaar terug te doen
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi Hoi :bounce: :bounce: :bounce:

na een drie maanden lange afwezigheid in het MTB-circuit, deze morgen afgesproken met onze zotte bende van de GRYSPERRES. 11 in totaal als ik mij niet vergis :lol: :lol:
Met t fietske naar Lichtervelde gereden alwaar ik vriendelijk werd begroet door de reeds aanwezige Grysperres. Vlug ingeschreven en kennis gemaakt met de nieuwe leden en hopla we waren op weg voor wat voor mij 51 km afzien ging worden.
Er zaten een paar hele zware stroken in, maar te is het nooit geweest. PROFICIAT aan de parcoursbouwers. =D> =D> =D>
Af en toe hebben ze ook aan de Grysperres gedacht en kregen we enkele mooie technische bosjes onder de wielen geschoven. WE LOVE IT. :P
De twee bevoorradingen waren dik in orde. Sportdrank, stukskes fruit, koekjes en sympathieke dames die graag hun derière ne keer tonen. LOL .
Meer moet dat niet zijn.

Aan kilometer 40 begon ik echt wel serieus af te zien. Na zo'n 5 a 6 km niet meer voorruit te geraken toch ne keer van mn fiets gestapt thv de vijvers. En wat bleek, mijn wiel zat volledig vast. #-o geen wonder dat ik niet meer vooruit geraakte. Dat ik niet in form ben weet ik, maar zo erg kon het toch niet zijn. Samen met bush en Bulcke terug wat beweging in mn wiel gekregen en zo de laatste kilometers afgereden.

Moe maar tevreden met 51.4 km op de teller terug aangekomen aan de judozaal waar een goeie afspuitstand was voorzien. Vlug mn stalen paard terug wa toonbaarder gemaakt, ne cola naar binnen gekapt samen met de lekkere pannekoeken en dan terug naar Zwevezele.
Thuis aangekomen met 66 km op de teller. Wat na drie maand meer dan voldoende is.

Mannen van Lichtervelde en de TOFfers, mooie rit, deze Grysperre heeft zich geamuseerd. Tot de volgende.

Grtz
wes

Oja, de filmkes en de foto's die door ons werden genomen kan mn bezichtigen op onze website.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Ook voor de 1e maal aangetreden voor deze , k'moet jammergenoeg zeggen dat het gene spek naar m'n bek is en ik wat op m'n honger ben blijven zitten , vooral aan weidedoorsteken heb ik een allergie zo ook de 100 bochten in een net zo groot bosje hoeft voor mij nie.

Organisatie zelf niets op aan te merken en de benen waren meer dan goed , op t'laatste nog een boskantrijder op sleeptouw genomen en terug gesplitst bij het "zware stuk" , zag em blijkbaar nie meer zitten :lol:

Deze zal dus niet op m'n favorietenlijstje komen.
tjetten bloelink
Mountainbiker
Location: cube ltd team en ne focus cayo jeannetevelo GRYSPERRE'S on the road

Post by tjetten bloelink »

metteko
Mountainbiker

Post by metteko »

We hebben vandaag ook deze mooie, maar lastige tocht gereden. Mijn grote dank gaat naar de organisatie!
Mijn compaan en ik hadden beide een fiets gehuurd. Na 12km echter begaf de ketting het (defectje waar we niet op voorzien zijn). Toevallig stond net op die plek de pechdienst en ze stelden dan ook onmiddellijk voor om mijn compaan naar de start te voeren. Eenmaal daar aangekomen kreeg hij een nieuwe fiets en hebben ze hem zelfs naar de eerste tussenstop gevoerd waar hij terug kon aanpikken met mij. Dat noem ik nog eens ne service! =D>

Verder heel hard genoten van het parcours, Lakebossen waren echt magnifiek!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Ondertussen is de zaal wellicht zo goed als opgekuist. De ontpijlers zijn naarstig bezig. Zelf me met de administratie bezig gehouden en ik kan al meegeven dat er uiteindelijk 640 deelnemers waren, wat meer was dan gehoopt door de organisatoren. =D> De reacties in de zaal waren positief en we hadden het weer mee.
Amateur-biker zal later wel zelf voor een reactie van de Huwynsbikers zorgen.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Ook nog even meegeven dat er in een van de speelbosjes een afneembaar voorlicht van een fiets werd gevonden, wellicht losgekomen.
Indien de eigenaar me het merk of een omschrijving kan geven, keert die lamp graag terug naar zijn baasje.
Post Reply