Heb de 40 gereden en vond de rit zelf niet om naar huis te schrijven. Redelijk saaie lange stukken...
Accommodatie en organisatie was wel top!
Za 12/02/2011 Kleine-Brogel / Peer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Stevie_Wie
- Mountainbiker
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
De toer was zeker niet slechter, maar ook niet echt beter dan de gemiddelde toertocht. Het was wel eens leuk om op de basis te komen, maar ik was toch nog wel wat verrast door de hoeveelheid modder, na twee relatief droge weken
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Deze tocht had ik dus nog nooit gereden, dus dacht ik laat ik deze nu is rijden.
Bij het binnenrijden op de vliegbasis werden we al meteen aangenaam verrast door die lekkere politieagente die ons vertelde waar we moesten zijn.(Die mag mij altijd bevelen geven
)
Het eerste stuk vond ik zeer leuk met de nodige singletracks op de basis.
Bij het verlaten van de basis lagen er ook nog leuke stukjes bos en singletracks op ons te wachten.Hier en daar was het toch wel flink stoempen want er lag toch wel wat modder.
Na de uitstekende bevoorrading kunnen we kort zijn, in het begin ging het nog wel maar hoe verder de tocht vorderde, hoe saaier het werd.
Ik verveelde me dood met die saaie rechttoe rechtaan stukken.
Gelukkig had ik een goede koptrekker die de kilometers wa sneller voorbij liet gaan.
Weet nie of ik hier volgend jaar nog terug kom, of die agente moest weer op het appel zijn
Bij het verlaten van de basis lagen er ook nog leuke stukjes bos en singletracks op ons te wachten.Hier en daar was het toch wel flink stoempen want er lag toch wel wat modder.
Na de uitstekende bevoorrading kunnen we kort zijn, in het begin ging het nog wel maar hoe verder de tocht vorderde, hoe saaier het werd.
Gelukkig had ik een goede koptrekker die de kilometers wa sneller voorbij liet gaan.
Weet nie of ik hier volgend jaar nog terug kom, of die agente moest weer op het appel zijn
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
peerke1967 wrote:Deze tocht had ik dus nog nooit gereden, dus dacht ik laat ik deze nu is rijden.
Bij het binnenrijden op de vliegbasis werden we al meteen aangenaam verrast door die lekkere politieagente die ons vertelde waar we moesten zijn.(Die mag mij altijd bevelen geven![]()
)
Weet nie of ik hier volgend jaar nog terug kom, of die agente moest weer op het appel zijn![]()
![]()
Idem hier, door de combinatie van modder, wind en saaiheid van het tweede stuk de 35 gedaan. Had blubber verwacht, maar dit was echt wel stoempen op veel stukken.
- gem 10km/h
- Mountainbiker
Post by gem 10km/h »
Alles is relatief natuurlijk: ik was bij het buitenkomen van de basis eerlijk gezegd blij dat er een lang vlot lopend stuk kwam: dat laatste stuk op de basis was me door de modder toch wel heel zwaar. Daarna toch nog een aantal mooie stukken, en het klopt, het stuk terug naar de basis was saai en recht, maar ook hier moet ik bekennen dat ik daar niet rouwig om was: mijn kaars was uit toen...
- bidonhouder1
- Mountainbiker
Post by bidonhouder1 »
Waren jullie met een man of drie, vier? Donkere truitjes. Ik denk dat ik U nog net heb kunnen ontwijken, redelijk spectaculaire duik. Die putten kunnen daar serieus diep zijnTim FCB wrote:de 40 km gedaan de km op de basis top
daarbuiten iets minder,voor mij wel goeie recuperatiewegen bij
ik had een moeilijk dagje
zelfs na +_ 7km dacht ik terug te keren(kletsnat)
'kwas gevallen in een plas een redelijk grote
op da wegje langs de draad.
anders vond ik wel alles ok
- Tim FCB
- Mountainbiker
bidonhouder1 wrote:Waren jullie met een man of drie, vier? Donkere truitjes. Ik denk dat ik U nog net heb kunnen ontwijken, redelijk spectaculaire duik. Die putten kunnen daar serieus diep zijnTim FCB wrote:de 40 km gedaan de km op de basis top
daarbuiten iets minder,voor mij wel goeie recuperatiewegen bij
ik had een moeilijk dagje
zelfs na +_ 7km dacht ik terug te keren(kletsnat)
'kwas gevallen in een plas een redelijk grote
op da wegje langs de draad.
anders vond ik wel alles ok
ik rij inderdaad met een donkere trui was van de club wel alleen maar er
reden er wel nog enkele voor mij ook.
juist de bil een beetje gekwetst en blauw
maar de echte gaan door he