Za 12/02/2011 Nieuwpoort :: 2de Duin - Strand - Poldertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Coster9
- Mountainbiker
ok, kzal het morgen wel zien. bedankt voor de reactie.Sloebertje wrote:Plannekes zal nergens vinden denk ik.Coster9 wrote:ik heb me dit jaar aangesloten bij een wtc en vanaf morgen tellen de kilometers mee van de toertochten voor het algemeen kampioenschap van de club. er werd mij gezegt dat ik een planneke van het parcour moet hebben met de kilometers en een stempel van de organisatie om die km's te laten meetellen.
weet er iemand hoe ik dit dan morgen moet krijgen?
dit zal nog maar m'n 4de vtt zijn en ik heb nog nergens zo'n plannekes zien liggen.
Wat je wel kan doen is een brief opstellen voor de toertocht die je rijd en dan laten afstempelen door de organisatie.
b.v.
Datum: 12/02/2011
Toertocht: 2 de strand - duin en poldertocht te Nieuwpoort
Kilometers: 43 km
Afstemplelen door organisatie.
Dit moet voldoende zijn voor die WTC
auto staat ook al klaar, alleen nog mtb er op en kan vertrekken. ook eerste maal dat ik aan de kust rijdt. hoop om 8u00 te kunnen starten.
- cookiemonster
- Mountainbiker
Post by cookiemonster »
groot gelijk, mijn dagplanning ziet er ook zo ongeveer uit:p eerst zelf afzien en dan genieten van de anderen die zullen afzien;)rik c wrote:Erika's Baaikers uit Klerken present : 's Ochtends in Nieuwpoort eerst zelf 'den groten toer' trachten af te werken. 's Middags dan naar Middelkerke, gaan kijken naar de mannen die wèl met een velo kunnen rijden.
Vandage met 6 Mc Bride bikers aanwezig in Nieuwpoort en veel valt er niet over te zeggen.Parkoer was gewoon prachtig, met mooie tracks!!!!!!=D> , bevoorrading simpel maar meer dan goed, bepijling in orde, afspuitplaats dik in orde, zelfs an de bevoorrading was er 1.
. Na de rit nog de Jean Marie Paff nog tg het lijf gelopen aan de inschriijving. Gewoon chapeau vo de organisatie
, volgend jaar terug aanwezig
- Pro-bikertje
- Mountainbiker
Post by Pro-bikertje »
Wij zijn ook terug van deze ZALIGE rit. er moet idd niet veel over gezegd worden,
enkel dat het een prachtig parcour was en ook de organisatie was af !!!
De datum voor volgend jaar 12 feb. 2012 staat genoteerd.
Nog een dikke merci aan alle medewerkers
enkel dat het een prachtig parcour was en ook de organisatie was af !!!
De datum voor volgend jaar 12 feb. 2012 staat genoteerd.
Nog een dikke merci aan alle medewerkers
vanmorgen ook de 53 in Nieuwpoort gereden.
ik moet zeggen: tot mijn grote verrassing => prachtig parcours, was voor mij tot nu toe mooiste rit van de winter
strand, veel duinen afgewisseld met enkele modderstroken.
een grote pluim voor de organisatie.
op enkele plaatsen (beperkt aantal) was de bepijling niet zo duidelijk
het duinenstrookje (waarvoor géén toelating blijkbaar en ook géén pijlen) in Nieuwpoort-Bad zelfs 2 x gedaan
bevoorrading (2x) + afspuitstand (ook 2x):
ik moet zeggen: tot mijn grote verrassing => prachtig parcours, was voor mij tot nu toe mooiste rit van de winter
strand, veel duinen afgewisseld met enkele modderstroken.
een grote pluim voor de organisatie.
op enkele plaatsen (beperkt aantal) was de bepijling niet zo duidelijk
het duinenstrookje (waarvoor géén toelating blijkbaar en ook géén pijlen) in Nieuwpoort-Bad zelfs 2 x gedaan
bevoorrading (2x) + afspuitstand (ook 2x):
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Hier is alles al gezegd.Was gewoon af
met de genummerde bordjes off-road
.Met de naam en meters off-road er op,zelfs keuze van ''moeilijk'' en ''gemakkelijk'',zag de nummerkes alleen maar verminderen
.Parcour bestond uit single-tracks,duinen,en modderstroken,hier en daar wat hoogte en laagte perfect dus
.Dan 2 stukken strand dit was puur genieten
.Bepijling en gevaarborden oke
.2 tussenstops,afspuitstanden,douches owke.De verre verplaatsing was de moeite bedankt voor de leuke 53 km
,dit smaakt naar meer
.Normaal gewijs tot volgende jaar

Hoeveel hm waren er op de 53 km
Hoeveel hm waren er op de 53 km