Za 12/02/2011 Nieuwpoort :: 2de Duin - Strand - Poldertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

Cloclo en Urbambo komen ook eens rijden an't zeetje!Lang geleden da Cloclo no an 't zeetje gereden heeft.Vo urbambo zal 't zijn eerste toerke an't zeetje zijn!Ben vree curieus wa da we onder de wielen gaan krijgen.
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Morn ook aanwezig met Mike en normaal komt choeke ook.Hopelijk waait ie niet van zin mtb :wink: ,want hoor dat ie vermagerd is #-o .Mtb Mc Bride
Coster9
Mountainbiker

Post by Coster9 »

Sloebertje wrote:
Coster9 wrote:ik heb me dit jaar aangesloten bij een wtc en vanaf morgen tellen de kilometers mee van de toertochten voor het algemeen kampioenschap van de club. er werd mij gezegt dat ik een planneke van het parcour moet hebben met de kilometers en een stempel van de organisatie om die km's te laten meetellen.
weet er iemand hoe ik dit dan morgen moet krijgen?
dit zal nog maar m'n 4de vtt zijn en ik heb nog nergens zo'n plannekes zien liggen.
Plannekes zal nergens vinden denk ik.
Wat je wel kan doen is een brief opstellen voor de toertocht die je rijd en dan laten afstempelen door de organisatie.
b.v.
Datum: 12/02/2011
Toertocht: 2 de strand - duin en poldertocht te Nieuwpoort
Kilometers: 43 km
Afstemplelen door organisatie.

Dit moet voldoende zijn voor die WTC
ok, kzal het morgen wel zien. bedankt voor de reactie.

auto staat ook al klaar, alleen nog mtb er op en kan vertrekken. ook eerste maal dat ik aan de kust rijdt. hoop om 8u00 te kunnen starten.
cookiemonster
Mountainbiker

Post by cookiemonster »

rik c wrote:Erika's Baaikers uit Klerken present : 's Ochtends in Nieuwpoort eerst zelf 'den groten toer' trachten af te werken. 's Middags dan naar Middelkerke, gaan kijken naar de mannen die wèl met een velo kunnen rijden. :-D
groot gelijk, mijn dagplanning ziet er ook zo ongeveer uit:p eerst zelf afzien en dan genieten van de anderen die zullen afzien;)
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Vandage met 6 Mc Bride bikers aanwezig in Nieuwpoort en veel valt er niet over te zeggen.Parkoer was gewoon prachtig, met mooie tracks!!!!!!=D> , bevoorrading simpel maar meer dan goed, bepijling in orde, afspuitplaats dik in orde, zelfs an de bevoorrading was er 1. =D> =D> . Na de rit nog de Jean Marie Paff nog tg het lijf gelopen aan de inschriijving. Gewoon chapeau vo de organisatie =D> =D> =D> , volgend jaar terug aanwezig
Sully
Mountainbiker

Post by Sully »

idd CHAPEAU aan de organisatie voor een zeer mooie rit en een afgewerkte begeleiding.
SUPER !!!
Volgend jaar zeker opnieuw. Tot in 2012
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Samen met Uncle Sam lekker los gegaan op het heerlijke parcours.
=D>
Het parcours was gewoon de perfecte mix: veel lekkere single tracks, weinig baggerstroken, 2 stukjes strand en nog tal van ander leuks... :-D :-D
Chapeau voor de organisatie =D> , volgend jaar verdienen jullie een pak meer bikers!
Pro-bikertje
Mountainbiker

Post by Pro-bikertje »

Wij zijn ook terug van deze ZALIGE rit. er moet idd niet veel over gezegd worden,
enkel dat het een prachtig parcour was en ook de organisatie was af !!! :-D :-D :-D

De datum voor volgend jaar 12 feb. 2012 staat genoteerd.

Nog een dikke merci aan alle medewerkers =D>
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

vanmorgen ook de 53 in Nieuwpoort gereden.
ik moet zeggen: tot mijn grote verrassing => prachtig parcours, was voor mij tot nu toe mooiste rit van de winter
strand, veel duinen afgewisseld met enkele modderstroken.

een grote pluim voor de organisatie.
op enkele plaatsen (beperkt aantal) was de bepijling niet zo duidelijk
het duinenstrookje (waarvoor géén toelating blijkbaar en ook géén pijlen) in Nieuwpoort-Bad zelfs 2 x gedaan

bevoorrading (2x) + afspuitstand (ook 2x): =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Hier is alles al gezegd.Was gewoon af :P met de genummerde bordjes off-road 8-[ .Met de naam en meters off-road er op,zelfs keuze van ''moeilijk'' en ''gemakkelijk'',zag de nummerkes alleen maar verminderen :cry: .Parcour bestond uit single-tracks,duinen,en modderstroken,hier en daar wat hoogte en laagte perfect dus 8-[ .Dan 2 stukken strand dit was puur genieten =P~ =P~ =P~ .Bepijling en gevaarborden oke :roll: .2 tussenstops,afspuitstanden,douches owke.De verre verplaatsing was de moeite bedankt voor de leuke 53 km (o) ,dit smaakt naar meer 8) .Normaal gewijs tot volgende jaar =D> =D> =D>

Hoeveel hm waren er op de 53 km :roll:
Post Reply