Geax banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
davyduck
- Mountainbiker
kan je iets uitrichten met een saguaro 2.0 voor, en een mezcal 2.1 achter? (ook al is het not done om achter een bredere band te hebben.
Ik heb deze toevallig allebei in wit.
Zou liever 2 saguaro's in wit hebben versie 2.20 ipv de racing ralphs waar ik tot nu mee gereden heb. Extra gewicht vind ik niet erg in ruil voor de extra lekbestendigheid.
Iemand tips waar ik deze op de kop kan tikken? Deze lijken van de aardbodem te zijn verdwenen???
Ik heb deze toevallig allebei in wit.
Zou liever 2 saguaro's in wit hebben versie 2.20 ipv de racing ralphs waar ik tot nu mee gereden heb. Extra gewicht vind ik niet erg in ruil voor de extra lekbestendigheid.
Iemand tips waar ik deze op de kop kan tikken? Deze lijken van de aardbodem te zijn verdwenen???
- fcb
- Mountainbiker
Moet wel zeggen dat ik idd al paar keer beetje weggeslipt ben in een bocht maar dat hij telkens terug grip vond .Jerre77 wrote:De Saguaro vind ik maar niets als voorband. Heeft vrij weinig zijdelingse (en cornering) grip. Bij scherp insturen, zeker bij iets vochtiger weer, schuift je voorwiel zo weg.
En goed bij droog weer ... Welke band is er eigenlijk niet goed bij droog weer.
geen enkele keer gevallen , zelfs voet niet uit klikpedaal .
Klopt inderdaad, hij schuift even weg en vindt inderdaad terug grip. Toch vind ik dit maar een luizig gedrag als voorband. Erg veraderlijk ... Uiteindelijk loopt dat toch een keer slecht af.fcb wrote:Moet wel zeggen dat ik idd al paar keer beetje weggeslipt ben in een bocht maar dat hij telkens terug grip vond .Jerre77 wrote:De Saguaro vind ik maar niets als voorband. Heeft vrij weinig zijdelingse (en cornering) grip. Bij scherp insturen, zeker bij iets vochtiger weer, schuift je voorwiel zo weg.
En goed bij droog weer ... Welke band is er eigenlijk niet goed bij droog weer.
geen enkele keer gevallen , zelfs voet niet uit klikpedaal .
De bovengenoemde Vredestein XTRAC is een band voor min of meer zelfde omstandigheden en heeft dit niet.
Na jaren op schwalbes gereden te hebben wil ik toch ook wel eens Geax'en gaan proberen.
Nu ben ik nog aan het twijfelen tussen de Saguaro's of de Mezcal's. Ideaal topic dus. Ik wil banden die snel zijn, maar toch ook nog vrij lekbestendig. De grip is van minder belang.
De bedoeling is om deze ook No-tubes te gaan leggen.
Is het beste om voor de Saguaro te kiezen omdat ik toch ook graag een band heb die niet te snel lek rijdt, of zou dit met de Mezcal No-tube ook gaan?
Nu ben ik nog aan het twijfelen tussen de Saguaro's of de Mezcal's. Ideaal topic dus. Ik wil banden die snel zijn, maar toch ook nog vrij lekbestendig. De grip is van minder belang.
De bedoeling is om deze ook No-tubes te gaan leggen.
Is het beste om voor de Saguaro te kiezen omdat ik toch ook graag een band heb die niet te snel lek rijdt, of zou dit met de Mezcal No-tube ook gaan?