Zo 13/02/2011 Bergen-Op-Zoom (NL)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Mon Ten Bike
- Mountainbiker
- Location: On One Pompetamine singlespeed / GT PEACE 29' singlespeed
Post by Mon Ten Bike »
Ok, gevonden, ik was maar op die website aan't kijken, maar het stond hierboven al 
Re: Route ligt er goed en droog bij!
Helaas is er nu wat regenen en en hoe ligt het parcours en nu bij.. .want het zou de komende dagen regenen...gelukkig op zondag nie
Hoi Galileo,galileo wrote:Ik heb dat plannetje op de site van de Markies aan 't bestuderen geweest, maar dat is wel zo klein.
Iemand een groter plan?
Hoe rijden jullie: met de wijzers van de klok mee of tegen de wijzers in?
we rijden met de wijzers van de klok mee. Dus we gaan eerst richting Molenplat en Halsteren Ik heb eeb gedetailleerde kaart van de versie van vorig jaar. Deze wijkt nauwelijks af van de route van dit jaar. Alleen bij Fort de Roovere en het lusje ten zuiden van Huybergen zijn veranderd. HIeronder een link naar een jpg. (Wel 41 Mb!!)
http://www.tcdemarkies.nl/ATB2010/Kaart ... route3.jpg
Succes!
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Tussen 18.00 en 19.00 uur geef ik hier een update van de status van de route. (We gaan vanmiddag uitpijlen)Tabula Rasa wrote:wat is de staat van het parcours?
Momenteel liggen er her en der wel plassen maar de verwachting is dat die grotendeels verdwenen zijn als er geen nieuwe regen komt. Brabantse zandgronden..... (buienradar zegt nu (12.30) dat er nauwelijks meer regen bijkomt en dat het vanaf middernacht helemaal droog blijft. Hopen dat ze gelijk krijgen...)
Update 12/02/2011 18:30 uur:
Alle uitpijlers hebben hun werk erop zitten. Helaas heeft het vanmiddag toch weer enige tijd licht geregend. Het parcours ligt er wat minder bij dan een week geleden toen bijna alle tracks opgedroogd waren. Toch is ook nu ruim 80% 'gewoon' droog. Er liggen her en der wel wat plassen maar de meeste zijn goed te omzeilen.
Kortom; helemaal droog en schoon zul je niet thuis komen maar we hebben een goede afspuitplaats..... (En morgen moet het een droge dag worden volgens het KNMI!)
Ik wens iedereen een goede rit toe!
Alle uitpijlers hebben hun werk erop zitten. Helaas heeft het vanmiddag toch weer enige tijd licht geregend. Het parcours ligt er wat minder bij dan een week geleden toen bijna alle tracks opgedroogd waren. Toch is ook nu ruim 80% 'gewoon' droog. Er liggen her en der wel wat plassen maar de meeste zijn goed te omzeilen.
Kortom; helemaal droog en schoon zul je niet thuis komen maar we hebben een goede afspuitplaats..... (En morgen moet het een droge dag worden volgens het KNMI!)
Ik wens iedereen een goede rit toe!
-
Mon Ten Bike
- Mountainbiker
- Location: On One Pompetamine singlespeed / GT PEACE 29' singlespeed
Post by Mon Ten Bike »
Net terug van de 63k. In het algemeen een leuke tocht: goed uitgepijld, zeer behulpzame seingevers op de juiste plaatsen, bevoorradingen op de plaatsen net waar je ze hebben wou. Organisatie dik ok!
Parcours vond ik -buiten de eerste en de laatste stukken meer dan oké: mooie boswegen, leuke singletrail, vanaf de 1ste bevoorrading wat meer op en neer. Alles was goed berijdbaar.
1 kleine tip: misschien handig om vanaf de uitritten van de autostrade pijltjes te hangen tot de startplaats, heb toch wat zoekwerk gehad om er te geraken.
Parcours vond ik -buiten de eerste en de laatste stukken meer dan oké: mooie boswegen, leuke singletrail, vanaf de 1ste bevoorrading wat meer op en neer. Alles was goed berijdbaar.
1 kleine tip: misschien handig om vanaf de uitritten van de autostrade pijltjes te hangen tot de startplaats, heb toch wat zoekwerk gehad om er te geraken.