Opoeteren, is dat geen gehucht van Dorne?Edlisjas wrote:Toch effe melden dat Dorne niet Opoeteren is. Deze tocht vertrekt en start in Dorne, niet in Opoeteren! Wij als Dèreleire hebben niks met Opoeteren te maken!!leikepej wrote:Opgelet Wijziging Startplaats
Nieuwe Lokatie: Voetbalterrein Flandria Dorne - Dornerstationstraat 52 Opoeteren
Inschrijvingvan 8.30 tot 10.30 uur
Afstanden: 27-34-42-50 km.
Douches -bewaakte fietsparking - afspuitstand
Meer info met film en foto's op onze site op knop evenementen en foto's www.dewringers.be
Zo 20/02/2011 Opoeteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Kameel^
- Mountainbiker
Re: Zo 20/02/2011 Neeroeteren - Opoeteren
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Ik denk wel niet dat je endorfin de weg hoeft te wijzen in deze streekleikepej wrote:Beste Endorfin de pijlkes worden pas daags voor de tocht geplaatst omdat dit verboden is en ook onmiddellijk na de tocht verwijderd moeten worden. Als je een ritje wil doen doe er dan zeker Opitter bij (net boven het voetbalplein) daar kan je genieten van wat de "Glimburger" heeft gepresteerd.
Leon.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Maar de nieuwe paadjes aan het voetbalterrein heeft hij ZEKER nog niet gereden want zonet bij een wandeling kunnen vaststellen dat nog niemand ze gereden heeft. Ze liggen er nog maagdelijk bij. Maar dat zal na dit weekeinde zeker veranderen.
Ik plan de rit van dère zeker al in. Alleen moet mijn madam vrijdag onder het mes ( stembanden) en het hangt er van af hoe t herstel verloopt.
Ik plan de rit van dère zeker al in. Alleen moet mijn madam vrijdag onder het mes ( stembanden) en het hangt er van af hoe t herstel verloopt.
- endorfin
- Mountainbiker
Die paadjes heb ik zeker al geredenglimburger wrote:Maar de nieuwe paadjes aan het voetbalterrein heeft hij ZEKER nog niet gereden want zonet bij een wandeling kunnen vaststellen dat nog niemand ze gereden heeft. Ze liggen er nog maagdelijk bij. Maar dat zal na dit weekeinde zeker veranderen.
Daar zit nog zo één hennig stijle afdaling in ? Daar moet ge serieus op techniek rijden want das niet niks.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Dan heb je alles nadien geharkt? De nieuwe afdaling is anders zit op verste zijde van de richel aan het voetbalterrein en ligt er pas sinds donderdag.... ( zie opitterbostrackjes-topic)
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Mijn madam heeft ook zo een operatie moeten ondergaan, en het was beeld zonder klanken 1 maand langglimburger wrote:Maar de nieuwe paadjes aan het voetbalterrein heeft hij ZEKER nog niet gereden want zonet bij een wandeling kunnen vaststellen dat nog niemand ze gereden heeft. Ze liggen er nog maagdelijk bij. Maar dat zal na dit weekeinde zeker veranderen.
In het begin, plezant....
na een paar weken...
na 3 weken...
......overal papeeren met geschreven boodschappen op....
Blij dat ik was toen ze opnieuw kon kakelen....
off topic, ik weet het
Maar zo staat den TT van Deire weeral bovenop...
-
leikepej
- Mountainbiker
Denk niet dat er al veel over die maagdelijke "Glimburger" paadjes gereden is
, ga morgenvroeg de grote afstand(50 km.) rijden om zeker te zijn van de km. en hoogtemeters
.Dan zal ik kunnen vaststellen of er al gereden is. Gister was het noch gaaf en onbereden.
Leon.
Leon.
Last edited by leikepej on Sun 13 Feb 2011 08:59, edited 1 time in total.
-
leikepej
- Mountainbiker
Deze morgen de 50km gereden en in Opitter hadden de mannen van het hout weer hun ding gedaan
, een diep spoor tot gevolg
, maar wat merkte ik , de Glimburger was in de weer om alles te herstellen en hij verzekerde mij dat het in orde komt
.Ga met hem afspreken om volgende week dat parkoers uit te pijlen. Morgen meer info over de km. en hm. Het lag over het algemeen goed bij na de regen van vrijdag.
Leon
Leon