Za 12/02/2011 Kleine-Brogel / Peer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mojobiker
- Mountainbiker
Vandaag dus lekker gaan vlammen in de Limburgse bossen. Parcours begint met een stuk in de kazerne. Knappe singles hier en daar maar er werd precies niet veel op gereden want ze lagen redelijk hobbelig. Ze zijn dus niet echt in een "flow" te nemen.
Dan gaat het naar "buiten" om langs lange veldbanen af en toe een bos binnen te knallen op alweer knappe singles en jawel, deze keer met flow. De laatste 10 kilometers gaan dan weer meer over veldbaan en asfalt, knallen mag dus zeker van in het begin. Ik had 21km/u gemiddeld en deed de 40km. Een AANRADER dus!
Mojo
Dan gaat het naar "buiten" om langs lange veldbanen af en toe een bos binnen te knallen op alweer knappe singles en jawel, deze keer met flow. De laatste 10 kilometers gaan dan weer meer over veldbaan en asfalt, knallen mag dus zeker van in het begin. Ik had 21km/u gemiddeld en deed de 40km. Een AANRADER dus!
Mojo
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
helaas, gaat voor mij niet lukken morgen, moet naar crematie. had willen komen maar sommige dingen kun je nou eenmaal niet plannen
+1 Eerste stuk op de basis was wat technischer, singles lagen er inderdaad nogal hobbelig en modderig bij. Tweede deel wat vlotter. Afpijling niet altijd 100% (aan het crossterein), maar, ondanks de regen, toch zeker de moeite waard om tot Kleine Brogel af te zakken.Mojobiker wrote:Vandaag dus lekker gaan vlammen in de Limburgse bossen. Parcours begint met een stuk in de kazerne. Knappe singles hier en daar maar er werd precies niet veel op gereden want ze lagen redelijk hobbelig. Ze zijn dus niet echt in een "flow" te nemen.
Mojo
-
hairy biker
- Mountainbiker
Post by hairy biker »
de dabbers zijn minstens met drie aanwezig. Zowel van de rappe als van de minder rappe 
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ze lagen er 22 jaar geleden ook al , en ze zullen er ook nog lang blijven liggen denk ik !!!gem 10km/h wrote:Ik was er vorig jaar niet, dus heb ik geen idee wat de "onnozelaars" aan de draad deden. Ik denk dat wikileaks intussen aangetoond heeft dat de "onnozelaars" wel gelijk hadden. Geen redenen meer om er nog naar te zoeken dus.
Ik denk dat de zaak vooral aantoont dat De Crem niet de eerste onnozelaar is op defensie die braafjes luistert naar wat de Amerikanen hem dicteren, maar die in eigen land wel een grote mond opzet over wie waar wat mag.
Daar kan ik niets aan veranderen, dus kom ik zaterdag fijn fietsen, op het militair domein, of buiten het domein: het lijkt er alleszins op dat de organisatie z'n best doet om er een mooie tocht van te maken: meer moet dat niet zijn...