downhill -crashes
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
filsdanvers
- Mountainbiker
Regelmatig pijnlijke valpartijen met wat blessures en je fiets half of helemaal in de prak, en soms je kleren ( die toch ook een ferme duit kosten als je goed materiaal wilt ) gescheurd of zo...
'T moet veel moed, lef en vooral veel geld kosten om downhill te doen.
Ik vraag me af of de gasten van in da filmke professionele rijders zijn?
Of zijn het recreanten die de maandag (normaalgezien) ook gewoon moeten gaan werken...
'T moet veel moed, lef en vooral veel geld kosten om downhill te doen.
Ik vraag me af of de gasten van in da filmke professionele rijders zijn?
Of zijn het recreanten die de maandag (normaalgezien) ook gewoon moeten gaan werken...
-
2roots
- Mountainbiker
- Location: - Cannondale Chase II - specialized Big hit - Commencal - V4 ESSENTIAL 2015-
Lijkt me wel dat het groten deel van de fragmenten uit downhill wedstrijden komt en dan ga je natuurlijk sneller en harder dan je normaal gaat ( zou ik denken )
Progressie is natuurlijk ook uit u comfert zone gaan en dit kan helaas gevolgen hebben.
Maar voor mij persoonlijk is dit wat me aanspreekt aan de sport, dit wil nu ni zeggen dat ik elke keer op men gezicht wil gaan, maar soms val je en heel soms val je hard.
Progressie is natuurlijk ook uit u comfert zone gaan en dit kan helaas gevolgen hebben.
Maar voor mij persoonlijk is dit wat me aanspreekt aan de sport, dit wil nu ni zeggen dat ik elke keer op men gezicht wil gaan, maar soms val je en heel soms val je hard.
-
Atzerath
- Mountainbiker
mja, als ik ga fietsen met mijne maat verklaart die mij al zot op gewoon bergaf op 'n veldweg of 'n modderpaadje omdat ik volgens hem te snel ga..
Soms voel je dan in dit weer je voorwiel eens 'n beetje glijden naar links of rechts en dan nijp je'm ff en ben je blij als je niet op je bek gaat...
Maar trager gaan zou verdomd saai zijn...
Ik zou me hier wel eens aan willen wagen aan zo'n downhill...niet zo snel weliswaar maar toch..
daar zouden ze me echter wel iets meer dan 5000 dollar voor moeten geven om met zo'n snelheid naar beneden te knallen..
Soms voel je dan in dit weer je voorwiel eens 'n beetje glijden naar links of rechts en dan nijp je'm ff en ben je blij als je niet op je bek gaat...
Ik zou me hier wel eens aan willen wagen aan zo'n downhill...niet zo snel weliswaar maar toch..
daar zouden ze me echter wel iets meer dan 5000 dollar voor moeten geven om met zo'n snelheid naar beneden te knallen..
Ik heb lang geleden eens de Pic de jer in Lourdes bezocht.
Ik kon nauwelijks mijn ogen geloven toen ik eens bovengekomen een groepje downhill bikers zag staan...
Op het filmke zie je nog maar half hoe steil dat daar naar beneden gaat.
http://www.zapiks.com/stage-dh-i-pic-du-jer-.html
Ik kon nauwelijks mijn ogen geloven toen ik eens bovengekomen een groepje downhill bikers zag staan...
Op het filmke zie je nog maar half hoe steil dat daar naar beneden gaat.
http://www.zapiks.com/stage-dh-i-pic-du-jer-.html
't zijn ook niet de minste die ze daar naar beneden sturen eh...Atzerath wrote:mja, als ik ga fietsen met mijne maat verklaart die mij al zot op gewoon bergaf op 'n veldweg of 'n modderpaadje omdat ik volgens hem te snel ga..
super om te zien dat die mannen nog zoveel bijtrappen.
-
Atzerath
- Mountainbiker
die Sam Hill video kende ik nog niet, de voorgaande wel...beide erg vet..
Vandaag in Dilbeek bijna ferm op mijn bek gegaan door de modder..Voorwiel gleed weg in 'n bergaf en toen ik terug grip had sloeg ik af naar rechts, gelukkig net voorbij 't stuk met de prikkeldraad en in 't maisveld om iets verderop terug op de weg te komen.. leuk toch eh...Morgen 'n dagje verlof om met 'n kameraad te gaan mtb'en? Iemand enig idee waar 't de moeite is en waar ik me eens kan wagen aan 'n bergafje?
Vandaag in Dilbeek bijna ferm op mijn bek gegaan door de modder..Voorwiel gleed weg in 'n bergaf en toen ik terug grip had sloeg ik af naar rechts, gelukkig net voorbij 't stuk met de prikkeldraad en in 't maisveld om iets verderop terug op de weg te komen.. leuk toch eh...Morgen 'n dagje verlof om met 'n kameraad te gaan mtb'en? Iemand enig idee waar 't de moeite is en waar ik me eens kan wagen aan 'n bergafje?