Zo 13/02/2011 Lichtervelde :: 4de Huwynstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marctempo
Mountainbiker

Post by marctempo »

Rock Rider wrote:ik zal hier ook zijn... :wink:
Wil deze ook wel eens proberen, dus tot zondag :-D
hoyt007
Mountainbiker

Post by hoyt007 »

den wakkere bakker gits wrote:
Lichterveldenaere wrote:
hoyt007 wrote:Bij wie of waar kan je zich aansluiten om te genieten aan de vermindering? Veronderstel ergens aan een fietsclub en aan een Vlaamse fiets liga.

Of ben ik verkeerd. #-o
Er zijn twee mogelijkheden. Of je wordt individueel lid van een wielerbond : Vlaamse Bond voor Rijwieltoerisme, Vlaamse Wielrijdersbond of Wielerbond Vlaanderen. Elk van deze bonden heeft wel ergens zijn voor- en nadelen. Je regelt de betaling en administratie met de bond zelf.
Ofwel wordt je lid van een wielerclub/mtb-club die bij een van deze drie bonden is aangesloten. De club regelt je inschrijving bij de bond. Dan wordt je automatisch lid van die bond.
De drie bonden verlenen korting aan hun eigen leden en aan die van de andere twee. (mits vertonen lidkaart)
Nu is die korting eigenlijk gewoon de Dagverzekering die weg valt ze dus als je niet iedere week nen TT rij en je tijdens de week niet veel op je velo zit moet je toch eens goed nadenken of dat het intressant is voor u.
Voor mij is het dat zeker maar ik rijd dan ook regelmatig.

Thanks, voor de info.
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

Is er eventueel informatie over waar en hoe de splitsingen zich bevinden?
Is altijd handig om weten :oops: , daar ik twijfel tussen 43 & 51 km...
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

NuRf wrote:Is er eventueel informatie over waar en hoe de splitsingen zich bevinden?
Voor zover ik op de hoogte ben, weet ik dat de splitsing van de 51 al na enkele kilometers komt. De splitsing waarbij de kortste afstand de twee andere verlaat, zit enkele kilometers van het einde (als je de kortste neemt uiteraard).
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Zal hier alvast starten voor de groten met nog een aantal andere grysperre's
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Lichterveldenaere wrote:
NuRf wrote:Is er eventueel informatie over waar en hoe de splitsingen zich bevinden?
Voor zover ik op de hoogte ben, weet ik dat de splitsing van de 51 al na enkele kilometers komt. De splitsing waarbij de kortste afstand de twee andere verlaat, zit enkele kilometers van het einde (als je de kortste neemt uiteraard).
Inderdaad na een viertal kilometer komt de eerste splitsing. Het belangrijkste verschil tussen de grootste en de tussenafstand is een mooie single track in het bosje en "de bult" van het vroegere cyclocross parcours.
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

nu ik ook een grysperre ben zoek zondag wel een keer rijden in lichtervelde zig :^o
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Deze Grysperre zal er zijn om 08.30 uur. En ik heb gezien op ons forum dat ik niet alleen zal zijn. Een mooie delegatie Grysperres komt onze buren uit Lichtervelde steunen.

Dit zal mijn eerste mtbritje worden sinds halverwege november :oops: :oops: :oops:

grtz
de wes
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

marctempo wrote:
Rock Rider wrote:ik zal hier ook zijn... :wink:
Wil deze ook wel eens proberen, dus tot zondag :-D
verdoeme... dus nog onzeker of ik hier nog ga kunnen starten... Momenteel met ne kop vol snot, pijnlijke keel,...:evil:
Gisteren om half tien het bed in en liggen hoesten tegen de sterren op... pffff

Vandaag een lange dag op 't werk, dus van uitrusten is er niet veel sprake...

Maar als het een beetje gaat, dan ben ik er... :wink: :evil:
LouisVitess
Mountainbiker

Post by LouisVitess »

Naar jaarlijkse gewoonte kom ik ook weer naar deze mooie afwisselende tocht in Lichtervelde.
Hoe ligt het parcours er momenteel bij ? Voor zondag geven ze alvast goe weer.
Is er weer een bevoorrading voorzien in het kasteelpark ?
En wat is de 'apres-bevoorrading' in de kantine ? Want dat is ook belangrijk.
Post Reply