De tochten in de Ardennen zijn veel gemoedelijker dan bij ons... geen zorgen om maken.Speedy G. wrote: Ik zou deze wel eens willen proberen maar heb schrik dat ik de achterliggers teveel ga hinderen.
Zo 06/03/2011 Spa :: 21ème Randonnée du Spa VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Berthold
- Mountainbiker
Ja dit is zeker geen wedstrijd...enkel een strijd tegen jezelf en dat kan wel heel plezant worden ! Als je vertrek met het idee : niks moet en ik zal iets nieuw ervaren, doe maar !Speedy G. wrote:Besef ik ook dat het gewoon voor de fun is maar als ik zowat op elke helling moet afstappen, is er geen fun meer te beleven he. :)SteveHillen wrote:Speedy G. als je dat graag wil proberen dan moet je dat gewoon doen!
Een helling eens niet opgeraken is geen schande en je zal merken dat het een zeer losse sfeer is, het is geen wedstrijd waarbij je moet vechten om een plaatske... en als er een snellere deelnemer aan komt dan kan je die rustig laten passeren. men zal niet beginnen roepen of pushen zoals op andere vlaamse toertochten.
conclusie: gewoon meedoen en absoluut geen schrik hebben. Het is en blijft just for fun!
Straks eens zien in de agenda van de vrouw of het mogelijk is.
- SteveHillen
- Mountainbiker
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
afzien zul je doen, maar er gaat een heel nieuwe wereld voor je open gaan. Vooral kwa sfeer onder de rijders dan.Speedy G. wrote:Voila, kogel is door de kerk.
Als het weer goed is, kom ik samen met mijn broertje af.
Ik ben eens benieuwd hoe zwaar ik ga afzien.
- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
ik vraag mij af door de 100% aparte lus, of we niet over een 'B-parkours' gestuurd zullen worden?
Het lijkt mij logisch dat de mannen van de chrono een zwaarder, technischer en daardoor hoogstwaarschijnlijk een mooiere tocht voorgeschoteld gaan krijgen. Of ben ik mis?
Hierbij al een oproep om de chrono rit te tracken zodat we hem eens kunnen narijden!
Het lijkt mij logisch dat de mannen van de chrono een zwaarder, technischer en daardoor hoogstwaarschijnlijk een mooiere tocht voorgeschoteld gaan krijgen. Of ben ik mis?
Hierbij al een oproep om de chrono rit te tracken zodat we hem eens kunnen narijden!
- Berthold
- Mountainbiker
Zeg, in Spa en omgeving, zijn we zo verwend kwa MTB terrein dat ik niet velen B-parcours in de buurt kenGeeCee wrote:ik vraag mij af door de 100% aparte lus, of we niet over een 'B-parkours' gestuurd zullen worden?
En wees gerust, de chrono zal niet voor zorgen dat mindere parkoers aan de trouwe tochtrijders voorgeschoteld worden.
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
kan toch ook de chrono rijden doe ik ook just for funGeeCee wrote:ik vraag mij af door de 100% aparte lus, of we niet over een 'B-parkours' gestuurd zullen worden?