rode bieten sap ...... waar te koop

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

i now Blackie....
Maar 't is een sapje nie slecht beter dan cola denk ik smaakt alvast naar aarde 't is echt verstand op nul (gelijk altijd) en binnen kappen.
Intussen is het wel al op vele plaatsen uitverkocht in Colruyt Menen hebben ze er nog!!Ze hebben er zelfs een bladje onder gehangen 100%bio :wink: :-D
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

[quote="pompierke 349"]kan er niet meer van kakken van dat sap
anders een 30 min op de pot per dag
na het starten van het drinken van het sap
kan ik plots niet meer kakken
iemand verklaring
#-o :-D #-o :-D #-o :-D[/quote]

Gewoon een overdosis concap pillekes nemen en zeker aan elke arm een powerbalance bandje want anders gaat ge zeker naast de pot dretsen zene. Ik neem altijd een power balance bandje mee op reis voor het geval ik nog een originele Franse wc tegenkom. Kwestie van zeker m'n evenwicht op cruciale momenten ni te verliezen he :lol: :lol: :lol: :lol:
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

ne pak boereboter eten!!
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

cyclon wrote:als je als prof niet twee weken voor een belangrijke wedstrijd, zoals een WK, boksmatch (bauwens heeft een VO² max van 73, zoveel als een prof wielrenner, sugar jackson heeft de conditie van een professioneel marathon loper,...), iron man of de ronde van vlaanderen, leeft op een dieet van rooie biet, spinazie en pasta, ben je eigenlijk geen echte prof (of je bent gewoon een prof voetballer met vulton handtasje natuurlijk:))

plus massa's koffie: nog eens 6% erbij:)

http://www.independent.co.uk/life-style ... 55635.html
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

tenzij je boonen heet
Drinking lots of coffee can also boost sports performance by as much as 6 per cent – but, critically, only in any activity where muscles are not being worked to the limit, meaning coffee or tea could benefit a long-distance runner but not a sprinter.
JeeveeJ
Mountainbiker

Post by JeeveeJ »

En mannen? Resultaten?
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

cyclon wrote:tenzij je boonen eet
Drinking lots of coffee can also boost sports performance by as much as 6 per cent – but, critically, only in any activity where muscles are not being worked to the limit, meaning coffee or tea could benefit a long-distance runner but not a sprinter.
JeeveeJ
Mountainbiker

Post by JeeveeJ »

Ben er vandaag om geweest, zal zelf dan maar eens testen zeker... :)
deftone82
Mountainbiker

Post by deftone82 »

ooit eens een busje uit 'den aldi' meegepakt.

Ooit een keer geprobeerd te drinken. Ik snap echt niet hoe iemand dat spul kan binnenhouden. Zo slecht!
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="deftone82"]ooit eens een busje uit 'den aldi' meegepakt.

Ooit een keer geprobeerd te drinken. Ik snap echt niet hoe iemand dat spul kan binnenhouden. Zo slecht![/quote]
heeft ook een hoge zuurte en zoetigheidsgraad, waardoor de maag al snel gaat opspelen, of na een periode van gebruik deze irritatie vertoont en een lichte vorm van ontsteking zelfs.
dit product is inderdaad pure rotzooi.

iedereen staart zich blind op kolhydraten.
de vraag is vooral : wat zijn NUTTIGE kolhydraten ? en in wat zit het ? welk product valt daaronder ?

van die laatse vraag is het zeer simpel : amper 20% van de energypoeders voor in de bidon op te lossen, zijn effectief geschikt.
Post Reply