sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

en Koen?
al ééntje in maat XL?
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Ik geef een seintje zodra alle testmaten in de ti versie beschikbaar zijn.

A propos, heddegijlie dit gezien !?!

http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... om=&ucat=5&

Super dat we genomineerd zijn ! En alle stemmen zijn welkom, maar liever niet op sportvoeding :wink: !

Ik kreeg het wel effe benauwd toen ik las dat de bikes in eerste instantie als beachbike ontwerp afgeschilderd worden (het tegendeel is waar, beachbiken is slechts één van de vele toepassingen)... Maar 't wordt wat lager in de tekst toch al iets genuanceerd :-D.
Ardo
Mountainbiker

Post by Ardo »

Op velofollies eens een Sandman kunnen testen, amai zene, wat een bike!!!! :-D Voor de testrit vond ik het al een ferme fiets, maar nu ben ik helemaal verkocht, kga rap beginnen sparen :lol:
RUSOR
Mountainbiker

Post by RUSOR »

Hoi,
Na een testritje daar op de beurs zijn we wel overtuigd van die fiets.... nu nog wat sparen. Maar nu alvast voor jullie award gestemd

GRTS rusor
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Als fan van het eerste uur, zonder ooit te testen (ziet er gewoon super uit, zo'n Gobi) heb ik zeker op de Sandman gestemd.

Groeten.

PS : Als ik de hoofdprijs win, dan verkoop ik die en met dat geld kom ik een bestelling plaatsen hé :lol:
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

pocoloco wrote:A propos, heddegijlie dit gezien !?!

http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... om=&ucat=5&

Super dat we genomineerd zijn ! En alle stemmen zijn welkom, maar liever niet op sportvoeding :wink: !

Ik kreeg het wel effe benauwd toen ik las dat de bikes in eerste instantie als beachbike ontwerp afgeschilderd worden (het tegendeel is waar, beachbiken is slechts één van de vele toepassingen)... Maar 't wordt wat lager in de tekst toch al iets genuanceerd :-D.
Toegegeven, ik lag ook bijna van m'n stoel bij het lezen van het woord "beachbike".

Enfin, het benadrukt wel de polyvalentie van het fietsje.
De reacties tijdens de "all-mountain"wedstrijd in Canada van de wereldtoppers die zagen dat je alle dagen in hun zog blijft en op de technische tracks van hen wegrijdt, sprak boekdelen en zal ik nooit vergeten.

Waarbij ik in begin dacht dat enkel bij technische paadjes het voordeel enorm is, besef ik hoe langer hoe meer hoe veelzijdig de mogelijkheden zijn (en maw ook in België de fiets meer dan enkel een aanvulling betekend). Deze winter prima kunnen testen in de sneeuw, en als inwoner van de Kempen jaag ik 'm ook vaak over duinen waar ik met de gewone MTB niet eens aan denk om daar te rijden.
Daar gaan we nog veel plezier mee beleven.
elrudi
Mountainbiker
Location: C'dale F700, C'dale Raven Rip, C'dale Rush Carbon Custom, C'dale Super V, SandmanTi Prototype :-)

Post by elrudi »

Mooi exclusief testverslag in de O2 bikers van deze maand en bovendien winnaar van de eerste M-award van deze site!!!!

http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... om=&ucat=5

Proficiat Sandman (en Koen Viaene natuurlijk :P ) =D> =D> =D>
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Cool hé, ik ben zo fier als een gieter :drunk:

Bedankt voor alle stemmen !
Rein
Mountainbiker

Post by Rein »

Cool hé, ik ben zo fier als een gieter
met recht ende reeden...

Proficiat Koen,
Tot binnenkort in BO,

Rein
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Proficiat Koen, het is echt DE belgische revelatie vind ik en dus verdiend gewonnen.
Post Reply