De United Bikers zullen wederom aanwezig zijn
Tot zondag
Zo 13/02/2011 Heverlee :: 12de ZoeNK Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Na Huldenberg, koud, hard en glad, en Pellenberg, warm, modder en perfece organisatie, ligt zondag de ZoenkTT klaar om onder de bike te worden geschoven. Om mijn drieluik waardig af te sluiten zullen de mannen van de Zoenk serieus uit de kast moeten komen. Benieuwd naar het extraatje qua organisatie, uitdagingen en amicalementen zij in hunne TT weten te leggen dit jaar. Na H- en P-berg voel ik me klaar voor de 65. Laat maar komen maar hou de kantine lang genoeg open.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Thierry, BMW-biker, van alle intenties die ik dit nog jonge jaar heb opgevangen, lijkt me dit de gene waar ik het meeste naar uitkijk. Ik verwittig mijn vrouw alvast dat het wel eens laat zal kunnen worden. De Zoenk-TT: altijd een dag vol verrassingen!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Ik zal van de partij zijn, maar da's op voorwaarde datte Phille mij dan gegarandeerd ne goeiendag zegt als ik vlak voor zijne neus sta
En 't is u vergeven van vorige zondag zene ... 't was er duidelijk aan te zien da ge aan de aankomst pesies van een ander planeet kwam
En 't is u vergeven van vorige zondag zene ... 't was er duidelijk aan te zien da ge aan de aankomst pesies van een ander planeet kwam
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
Ha den Thierry, long time no see (or hear !). Dan ga je op den après nog een paar oude bekenden tegenkomenThierry wrote:Die taak wil ik anders wel op mij nemenkoppigaard wrote:... hou de kantine lang genoeg open.
En hoe staat het met de conditie ? Toevallig geen zin om de avond voordien mee naar Eindhoven te gaan nitebiken ? Een Heineken als voorbereiding op het betere werk bij de Zoenk...
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Oei, het ziet er naar uit dat ik me zal beperken tot de Kid-tour vermits het amusementsgehalte van de ZoenkTT zich dreigt te verplaatsen naar de afterbike. Ofwel, voorstel, we kunnen ook afspreken aan de eerste bevoorrading. Effe aan de neus tikken terwijl je Gieke diep in de ogen kijkt opent naar het schijnt onzichtbare en verborgen frigoruimtes. Ik heb m'n oranje stripke nog van vorig jaar, dat kan ik dan aan de Thierry doorgeven.
10 weken inactief geweest door blessure, vorige week eerste keer terug off-road gaan bollen, toch een heel stuk van men conditie verloren in die 10 weken. Wsl kom ik af voor de 45 als men benen dat toelaten (anders sla ik af aan de 35, we zien wel) Vandaag heel den bazaar is uit elkaar gehaald en weer netjes proper gemaakt, zo kan ik zondag weer met een bling bling cassette en ketting starten