Zo 06/02/2011 Stal / Koersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Storm
Mountainbiker

Post by Storm »

Toffe voormiddag gehad!
Er is geprobeerd om alle mooie stukjes in de buurt met elkaar te verbinden, wat ook vrij goed gelukt is vind ik zelf. Voor de betonbaan op het militair domein is (gelukkig!) inderdaad een mooi alternatief gevonden, serieus pluspunt toch wel.
Op't einde een beetje stil gevallen door gisteren in Balen al veel van mijn pijlen verschoten te hebben + van Zolder tot aan de start te rijden : er is nog werk aan de conditie :lol:
Calleke
Mountainbiker

Post by Calleke »

Ik vond het ook een mooi parcour, zeer hoog percentage off-road, mooie single-tracks en enkele leuke technische stukjes.
De bevoorrading was wat aan de magere kant en inderdaad te vroeg.
De bepijling was uitstekend, enkel wel verwarring met de kilometerbordjes onderweg, dit klopte echt niet.
Hopelijk kan volgend jaar ook de terril opgenomen worden in het parcour.

(Bij aankomst heb ik nog gevraagd of ze de fietsparking nog even gingen bewaken, met antwoord tot 17u. Toen wij rond 14u vertrokken stonden onze fietsen echter gewoon onbewaakt tegen de muur... Nu, ik verwacht niet dat er onbeperkte bewaakte fietsparking is, maar dat ze dat dan gewoon eerlijk zeggen, dan had ik de fiets op de drager op slot gaan leggen om vervolgens van de après te genieten)
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Schitterend parkoers, vooral het gedeelte op het militaire domein. Ideaal terrein voor de singlespeed, 'k heb mij dus goe geamuseerd. Proficiat ook voor mijn Sophie, de eerste keer dat ze de 40 km reed. =D> =D>
brix
Mountainbiker

koersel

Post by brix »

mooie tocht , leuke afwisselingen in het parcour .
tja de bevoorrading was wel een beetje vroeg ja .
maar heb me toch goe geamuseerd.
volgende keer , zeker terug erbij.
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

ik vond het ook een heel geslaagde tocht, tot volgend jaar
Post Reply