Cannondale, Cube of Lapierre?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
henkdetank
Mountainbiker

Post by henkdetank »

nog niet ,eerst weer even poetsen na kalmthout. over een week[ eerst even naar buitenland voor werk] dan zet ik hem erin ,gewoon een genot om te fietsen
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

henkdetank wrote:nog niet ,eerst weer even poetsen na kalmthout. over een week[ eerst even naar buitenland voor werk] dan zet ik hem erin ,gewoon een genot om te fietsen
Moest je dat laatste nu echt zeggen? Ik heb het zo al moeilijk :-D Mocht ik geen andere plannen hebben dan zou het voor dit jaar zijn. Nu zal ik 't moeten uitstellen tot ergens in 2012.
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Post by Marc Vde »

Wie kent er deze winkel ? :-k

Galerie du Cycle SCRL
Quai de la Boverie 78
4020 Liège
Belgique

Die verkopen blijkbaar ook Lapierre, enfin dat bleek toch uit hun reactie na de mijne op volgende advertentie:
http://petites-annonces.kijiji.be/c-Spo ... Z227217448

Bonjour

Je vous remercie remercie de votre e mail, veuillez bien noter que le vélo Lapierre X-Control 410 modèle 2011 est disponible en tailles 41,46,51,56 et disponible en stock dans notre showroom basée en Belgique. Le Prix est de 1500 euros TTC frais de ports inclus car nous sommes actuellement en promotions des VTT Lapierre dans notre boutique. Si donc vous êtes intéressé , veuillez bien noter que nous pourrons vous faire expédier le VTT par une société de transport privée. Le délai de Livraison est de 48 à 72 Heures avec la possibilité que vous payez le jour de la livraison en contre remboursement au transporteur.
ronbiker
Mountainbiker

Post by ronbiker »

ik ken de winkel niet, maar heb getracht een mail te sturen om de prijs van de x control 510 te vragen, maar kan niet verzonden worden.
De prijs van 1500€ lijkt me wel heel laag, hier is een luchtje aan, vermoed ik.
bbert
Mountainbiker

Post by bbert »

ronbiker wrote:ik ken de winkel niet, maar heb getracht een mail te sturen om de prijs van de x control 510 te vragen, maar kan niet verzonden worden.
De prijs van 1500€ lijkt me wel heel laag, hier is een luchtje aan, vermoed ik.
inderdaad, dat luchtje komt van een rotte boel. op het opgegeven adres in Luik is een modelbouwwinkel: http://www.hobby2000.be/

ik heb een paar maanden terug ook eens gereageerd op zo'n zoekertje en die gast heeft op quasi alle annonce-sites "nieuwe lapierres" staan en kiest blijkbaar regelmatig een nieuwe fictieve locatie in een ander land tot de winkel in kwestie het door heeft. deze in Zwitserland bv http://www.unterrassner.ch/Default.aspx?tabid=36 met volgende bericht op de site:

ACHTUNG Betrug

Französische Betrüger bieten unter unserem Firmennamen und
-adresse "BIKE FACTORY in Bühl" zu Discountpreisen Lapierre Bikes an, welche aus einem grossen Diebstahl stammen könnten oder aber die Räder werden nach Vorauszahlung auf ein Schweizer Konto gar nicht ausgeliefert.
Wir distanzieren uns von den folgenden Personen:

* Boisnard Benoit
* Chamorel David

Es ist Anzeige erstattet worden.

of vergis ik mij en ben je misschien op zoek naar een modelbouwlapierre? :-?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Vorig jaar ook geinformeerd op zulke advertenties. Volgens de site kon ik fiets bekijken in Namen. Toen ik mailde moest ik in Frankrijk zijn op plaats A en bij de volgende mail op plaats B. Ik heb het niet vertrouwd en heb er ook niet meer opgereageerd.
henkdetank
Mountainbiker

Post by henkdetank »

hier een fotootje dan nog met een beetje modder van kalmthout
Image
By hwpaints at 2011-02-07
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

henkdetank wrote:hier een fotootje dan nog met een beetje modder van kalmthout
Image
By hwpaints at 2011-02-07
:drunk: =P~
ronbiker
Mountainbiker

Post by ronbiker »

Eindelijk grondige test kunnen doen in mtb mekka van Europa, Noord Wales.
Dit is echt een onvoorstelbaar bike park. Ik ben al op een tiental locaties in buitenland gaan fietsen, maar dit steekt er echt met kop en schouders bovenuit.
Aanraders zijn Coed-y-Brenin met een zevental parcours tussen 10 en 37km EN de Penmachno en Marin trail in de buurt van Betws-y-coed.
Ik heb ook de Snowdon beklommen langs Llanberis railway path, maar dit is echt onmenselijk zwaar: 8 km en 1000 htm in 1u15', maar dan wel 30% te voet. De afdaling langs het Rangers Path is dan weer de moeite en zeer technisch (+/ 200m te voet moeten gaan). Foto op top van de snowdon in bijlage van mijne nieuwe X-control 510.
Testresultaat: 100% tevreden over mijn keuze. Remmen, veringen, stijfheid en zelfs de banden op het rotsparcours. Gelukkig was het drie dagen droog. Op alle hindernissen heeft de Lapierre zich geweldig voorspelbaar gedragen, een zaligheid om met te rijden.
Ik heb ook een Specialized enduro gehad waar ik een afdalingswedstrijd mee gereden heb in les 3 vallées, wel deze Lapierre klimt 3 x beter en doet in de afdalingen praktisch niet onder.
Post Reply