bestaat er een spider + tandwielen van sram XX die bruikbaar zijn voor een 29er?
Maw kleiner dan 39-26 een 38 (of 37 of 36)-24 bijvoorbeeld.
sram XX voor 29er (kleiner dan 39-26)
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- foontrader
- Mountainbiker
Post by foontrader »
wat doe je dan best, een klassieke 3x9 kopen en het grootste blad ofwel nooit gebruiken ofwel het er gewoon aflaten?
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Kan wel.
Thomas Trunschka (CZE)* reed op de meerdaagse IronBike eenzelfde verzet als ik met 26" op 22 x 34. Cassette was 36T; kan je niet wijzigen aangezien dit 1 vaste blok is en je geen kransje kan verwijderen/toevoegen zonder te dremelen en de aparte FRM tandwielen te gebruiken die je body invreten (let dan ook op de capaciteit van je derailleur !). Je moet dus foefelen met de voortandwielen.
Even gevraagd: "Tsjechisch spul". Mompelend van wat onverstaanbare lettergrepen dat een merk moet voorstellen. En dan direct "Volgend jaar opnieuw triple".
* Veelvuldig eindpodium meerdaagse IronBike, Crocodile Trophy, winnaar Salzkammer 220K, ..., die gast is niet traag.
Thomas Trunschka (CZE)* reed op de meerdaagse IronBike eenzelfde verzet als ik met 26" op 22 x 34. Cassette was 36T; kan je niet wijzigen aangezien dit 1 vaste blok is en je geen kransje kan verwijderen/toevoegen zonder te dremelen en de aparte FRM tandwielen te gebruiken die je body invreten (let dan ook op de capaciteit van je derailleur !). Je moet dus foefelen met de voortandwielen.
Even gevraagd: "Tsjechisch spul". Mompelend van wat onverstaanbare lettergrepen dat een merk moet voorstellen. En dan direct "Volgend jaar opnieuw triple".
* Veelvuldig eindpodium meerdaagse IronBike, Crocodile Trophy, winnaar Salzkammer 220K, ..., die gast is niet traag.
-
need for speed
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Sram komt met ne 36 voor den XX, mor wanneer weet ik nie, zij zelf wss ook ni, hun pro's hebben het al wel.
- thomasi
- Mountainbiker
- Location: supersix evo, crisp29 ,29er rohloff,26inch rigid hardtail,29SSalsa E.M
even mijn vraag wat aanpassen:
Ik rij dus met een cannondale SI crankstel BB30
Zou ik deze van leonardi kunnen instaleren zonder aan schakelkwaliteit in te boeten?
http://www.leowheels.it/articolo/Leo-SI ... itura.html
(in afwachting dan van al dan niet komen van een XX36-24)
Ik rij dus met een cannondale SI crankstel BB30
Zou ik deze van leonardi kunnen instaleren zonder aan schakelkwaliteit in te boeten?
http://www.leowheels.it/articolo/Leo-SI ... itura.html
(in afwachting dan van al dan niet komen van een XX36-24)