vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
???Biestie1 wrote:
Amai, jerommeke, nu begrijp ik uwe naam :D
Als ik thuis kom en ik ben mijne sleutel vergeten is dat geen probleem : ik kruip wel door de brievenbus naar binnen. Alhoewel ik tegenwoordig wat meer moet trekken als mijn bourgondische middenzone door die spleet moet.
Khem den indruk dat die bourgondische middenzone bij u nogal meevaltjerommeken wrote:???Biestie1 wrote:
Als ik thuis kom en ik ben mijne sleutel vergeten is dat geen probleem : ik kruip wel door de brievenbus naar binnen. Alhoewel ik tegenwoordig wat meer moet trekken als mijn bourgondische middenzone door die spleet moet.
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Alhoewel, alhoewel ...wd wrote:Khem den indruk dat die bourgondische middenzone bij u nogal meevaltjerommeken wrote:???Biestie1 wrote:
Als ik thuis kom en ik ben mijne sleutel vergeten is dat geen probleem : ik kruip wel door de brievenbus naar binnen. Alhoewel ik tegenwoordig wat meer moet trekken als mijn bourgondische middenzone door die spleet moet.![]()
![]()
![]()
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
ben eens gaan kijken naar alle foto's en vraag mij af hoe het komt dat er zoveel bikers opstaan zonder stuurnummer.
sta er ook ergens op ( nr 241), als mij nu hier iemand kan opzetten, want 'k zou niet weten hoe.
Greetz
sta er ook ergens op ( nr 241), als mij nu hier iemand kan opzetten, want 'k zou niet weten hoe.
Greetz