Kom ook via de kamperbaan en de vaste route weet ik ook liggen maar van de "ijskelder"heb ik nog nooit gehoord.Griffon wrote:Je kan dan inpikken aan het vaste parcours in Leopoldsburg, net na de ijskelder. Dit is nog voor de splitsing en de bevoorrading, ja kan dus nog alle kanten uit.
je zou ook via het fietspad van hechtel naar koersel kunnen komen maar dan zit je voorbij de bevoorrading en op de 40km.
Zo 06/02/2011 Stal / Koersel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Vandaag de pijlkes gaan hangen en kan zeggen dat het er heel goed bij ligt af en toe een strookske modder maar overal vlot langs te rijden.
We hebben de betonbaan naar koersel ook grotendeels kunnen vermijden dus het percentage offroad ligt vrij hoog.
morgen om 7u nog eens alles controleren maar het ziet er allemaal goed uit.
De apres hebben we vandaag ook al eens getest en goed bevonden
We hebben de betonbaan naar koersel ook grotendeels kunnen vermijden dus het percentage offroad ligt vrij hoog.
morgen om 7u nog eens alles controleren maar het ziet er allemaal goed uit.
De apres hebben we vandaag ook al eens getest en goed bevonden
- Grand Canyon
- Mountainbiker
Post by Grand Canyon »
Dat zou niet slecht zijn want wij komen met 't Heuvens Kliekske met een deel vanuit Zonhoven op met de fiets.
Maar ja, da's extra training zeggen ze dan hè, opwarmen er naar toe en uitfietsen terug!
En dan vochtverlies aanvullen in onze stamcafe!
Maar ja, da's extra training zeggen ze dan hè, opwarmen er naar toe en uitfietsen terug!
En dan vochtverlies aanvullen in onze stamcafe!
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Toch maar via het fietspad naar Koersel gereden, tot aan de inschrijving moederziel alleen gereden, ben om 8.00h vertrokken, wat een voordeel was bij de single tracks
en 1 nadeel pas na 35 km bevoorrading.
zeer mooi parcour goed gepijld en gestrooid, iemand die hier een pijl mist moet steke blind zijn.
volgend jaar zeker terug dikke proficiat
@griffon de ijskelder die ne berg is ook gezien
zeer mooi parcour goed gepijld en gestrooid, iemand die hier een pijl mist moet steke blind zijn.
volgend jaar zeker terug dikke proficiat
@griffon de ijskelder die ne berg is ook gezien
- grippeke
- Mountainbiker
Leuke tt, mooi afwisselend parcour. De stukken op de militaire basis zijn altijd tof, ook hier en daar een mooie technische bergskes en op het eind toch wel een beetje zwaar crosparcour (vossenberg). 44km op de teller en tevreden huiswaarts
Aan de organisatie
alles was goed, alleen vond ik de bv een beetje vroeg(13.5km) Maar dit is muggezifterij
Zeker tot volgend jaar
- orbea-rider
- Mountainbiker
Post by orbea-rider »
prachtige tocht, goed uitgepijld, bv was in orde kortom een perfect georganiseerde tt zoals het moet zijn.
heb me goed geamuseerd met dat draaien en keren en op en af, is ook wel redelijk vermoeiend. En de militaire basis is hier altijd fun om te rijden.
zeker tot volgend jaar

heb me goed geamuseerd met dat draaien en keren en op en af, is ook wel redelijk vermoeiend. En de militaire basis is hier altijd fun om te rijden.
zeker tot volgend jaar
-
de kletskop
- Mountainbiker