+1Eagle Stijn wrote:svekken wrote:Ik ga naar Hamme-Zogge, 8u15 ter plaatse, is da OK?vdvalain wrote:Wie gaat er allemaal naar hamme-zogge en waar word er afgesproken en welk uur ?
Normaal ook van de partij![]()
Na de rit van vandaag kan ik wel niet beloven dat het voor de grootsten afstand zal zijn
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Vandaag in Hamme-Zogge een behoorlijk mooi tochtje gereden.
Op sommige stukken was het goed stoempen met de wind op kop, vertrokken voor de 65 km maar zoals velen achteraf te horen misreden ergens in het begin en zo de eerste bevoorrading niet gehad en aangekomen met 55 km op de teller
175 hm en 21.0 avg.
Op sommige stukken was het goed stoempen met de wind op kop, vertrokken voor de 65 km maar zoals velen achteraf te horen misreden ergens in het begin en zo de eerste bevoorrading niet gehad en aangekomen met 55 km op de teller
175 hm en 21.0 avg.
- TimDC
- Mountainbiker
Zondag ga ik naar Heverlee, Lille of Waregem. Is allemaal even ver. Het zal waarschijnlijk Heverlee worden maar dan wel maar 45km. Ik moet tegen om 13u30 ten laatste thuis zijn dus vertrek ik 's morgens al om 7u.
Aangezien de drie tochten even ver zijn om te rijden heb ik gekozen voor de mooiste hoewel Lille ook wel knap is. Deze keer gene sneeuw daar, oef

Aangezien de drie tochten even ver zijn om te rijden heb ik gekozen voor de mooiste hoewel Lille ook wel knap is. Deze keer gene sneeuw daar, oef
Ik ga ook naar Heverlee voor de volle 65 km welTimDC wrote:Zondag ga ik naar Heverlee, Lille of Waregem. Is allemaal even ver. Het zal waarschijnlijk Heverlee worden maar dan wel maar 45km. Ik moet tegen om 13u30 ten laatste thuis zijn dus vertrek ik 's morgens al om 7u.
Aangezien de drie tochten even ver zijn om te rijden heb ik gekozen voor de mooiste hoewel Lille ook wel knap is. Deze keer gene sneeuw daar, oef![]()
ik vandaag met ALAIN naar belsele gaan rijden ze, toch nog redelijk wat volk daar ze
vooral schoone douche ze, en den tour nie slecht maar we gingen voor de 50km
maar het waren er maar 42km
ze hebben er verscheide pijltjes moeten wegdoen wegens werkzaamheden langs de straten, spijtig ze,
want er zat nog genoeg power in onze benen ze,,,,te kort ze nu de 42km, ALAIN nu weet ik het he, de volgende keer moet ik ook nie meer alleen rijden he 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Super boys !blade wrote:ik vandaag met ALAIN naar belsele gaan rijden ze, toch nog redelijk wat volk daar zevooral schoone douche ze, en den tour nie slecht maar we gingen voor de 50km
maar het waren er maar 42km
ze hebben er verscheide pijltjes moeten wegdoen wegens werkzaamheden langs de straten, spijtig ze,
want er zat nog genoeg power in onze benen ze,,,,te kort ze nu de 42km, ALAIN nu weet ik het he, de volgende keer moet ik ook nie meer alleen rijden he