Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Eagle Stijn wrote:
svekken wrote:
vdvalain wrote:Wie gaat er allemaal naar hamme-zogge en waar word er afgesproken en welk uur ?
Ik ga naar Hamme-Zogge, 8u15 ter plaatse, is da OK?

Normaal ook van de partij :bounce:
Na de rit van vandaag kan ik wel niet beloven dat het voor de grootsten afstand zal zijn :wink:
+1
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

VTom wrote:
Eagle Stijn wrote:
svekken wrote: Ik ga naar Hamme-Zogge, 8u15 ter plaatse, is da OK?

Normaal ook van de partij :bounce:
Na de rit van vandaag kan ik wel niet beloven dat het voor de grootsten afstand zal zijn :wink:
+1
-1 Ik ga naar Pellenberg :bounce: :bounce:
vdvalain
Mountainbiker

Post by vdvalain »

had graag mee geweest hoor gunther om mijn grens eens te verleggen :bounce:

grts alain
vdvalain
Mountainbiker

Post by vdvalain »

Sorry mannen heb juist veranderd van gedacht en ipv naar hamme ga ik naar den pellenberg om mijn grenzen te verleggen .

Sorry

grts alain
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Vandaag in Hamme-Zogge een behoorlijk mooi tochtje gereden.
Op sommige stukken was het goed stoempen met de wind op kop, vertrokken voor de 65 km maar zoals velen achteraf te horen misreden ergens in het begin en zo de eerste bevoorrading niet gehad en aangekomen met 55 km op de teller #-o
175 hm en 21.0 avg.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

tja ik vond het ook nie slecht ze, te hamme, en eigenlijk is het goe meegevallen de 55km :wink: , spijtig he van die pijltjes die weg waren voor de 65km :( , maar allee, gaat er soms iemand me????? :drunk: nu donderdag!!!!! te belsele, laat iets weten anders he, het is wel maar vanaf 10.30u inschrijving :wink:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Zondag ga ik naar Heverlee, Lille of Waregem. Is allemaal even ver. Het zal waarschijnlijk Heverlee worden maar dan wel maar 45km. Ik moet tegen om 13u30 ten laatste thuis zijn dus vertrek ik 's morgens al om 7u.

Aangezien de drie tochten even ver zijn om te rijden heb ik gekozen voor de mooiste hoewel Lille ook wel knap is. Deze keer gene sneeuw daar, oef :bounce: :bounce:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

TimDC wrote:Zondag ga ik naar Heverlee, Lille of Waregem. Is allemaal even ver. Het zal waarschijnlijk Heverlee worden maar dan wel maar 45km. Ik moet tegen om 13u30 ten laatste thuis zijn dus vertrek ik 's morgens al om 7u.

Aangezien de drie tochten even ver zijn om te rijden heb ik gekozen voor de mooiste hoewel Lille ook wel knap is. Deze keer gene sneeuw daar, oef :bounce: :bounce:
Ik ga ook naar Heverlee voor de volle 65 km wel :bounce: het zal inderdaad anders rijden zijn als vorig jaar #-o
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ik vandaag met ALAIN naar belsele gaan rijden ze, toch nog redelijk wat volk daar ze :-) vooral schoone douche ze, en den tour nie slecht maar we gingen voor de 50km :wink: maar het waren er maar 42km #-o ze hebben er verscheide pijltjes moeten wegdoen wegens werkzaamheden langs de straten, spijtig ze, :cry: want er zat nog genoeg power in onze benen ze,,,,te kort ze nu de 42km, ALAIN nu weet ik het he, de volgende keer moet ik ook nie meer alleen rijden he :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

blade wrote:ik vandaag met ALAIN naar belsele gaan rijden ze, toch nog redelijk wat volk daar ze :-) vooral schoone douche ze, en den tour nie slecht maar we gingen voor de 50km :wink: maar het waren er maar 42km #-o ze hebben er verscheide pijltjes moeten wegdoen wegens werkzaamheden langs de straten, spijtig ze, :cry: want er zat nog genoeg power in onze benen ze,,,,te kort ze nu de 42km, ALAIN nu weet ik het he, de volgende keer moet ik ook nie meer alleen rijden he :wink:
Super boys ! =D>
Post Reply