phille wrote:Enkele dagen voor de TT worden de finale GPS tracks beschikbaar gesteld op de website !
Zo 13/02/2011 Heverlee :: 12de ZoeNK Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- phille
- Mountainbiker
Re: Zo 13/02/2011 Heverlee
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Straffe mannen die van MTB-you. In Huldenberg zijn ze erin geslaagd om iedereen op de foto te krijgen, behalve de deze.
-
koppigaard
- Mountainbiker
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Omgekocht, smeergeld, vermoed ik. De Zoenkers acht ik hier ook toe in staat. Dit zal me er niet van weerhouden om in Heverlee, zij het in cognito, van start te gaan. M'n zebrapakske hangt al klaar.
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
De 35/45/55/65 blijven samen tot aan de eerste (grote) bevoorrading.
Daar splitst de 35 af.
De 45 splitst +/- 2,5 km later van de 55/65.
Als je de 55/65 te zwaar vindt, kan je aan de 2de splitsing (de 1ste is voor de kidstoer
) even de 29 volgen (groene pijlen). Hierdoor 'win' je 5 km zodat je ongeveer op 50/60 km gaat uitkomen.
Op deze afstanden zitten trouwens de mooiste, maar ook de zwaarste
, stukken.
In ieder geval worden de GPS-tracks volgende week ter beschikking gesteld op onze site.
Daarnaast zullen er ook in de sporthal meerdere kaarten omhoog hangen met alle afstanden erop zodat je een beetje uw eigen parcours kan samenstellen.
En nu maar hopen dat het volgende week niet teveel regent

Daar splitst de 35 af.
De 45 splitst +/- 2,5 km later van de 55/65.
Als je de 55/65 te zwaar vindt, kan je aan de 2de splitsing (de 1ste is voor de kidstoer
Op deze afstanden zitten trouwens de mooiste, maar ook de zwaarste
In ieder geval worden de GPS-tracks volgende week ter beschikking gesteld op onze site.
Daarnaast zullen er ook in de sporthal meerdere kaarten omhoog hangen met alle afstanden erop zodat je een beetje uw eigen parcours kan samenstellen.
En nu maar hopen dat het volgende week niet teveel regent
- phille
- Mountainbiker
voor de huidige verwachtingen teken ik !Jokke wrote:En nu maar hopen dat het volgende week niet teveel regent![]()
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/925/Weer/application.dhtml
-1dirk999bis wrote:als ik mag kiezen op de 65km tussen al uw mooi materiaal door den bagger sleuren of een stukske asfalt meepikken kies ik toch voor het laatste..
Bij twijfel voorzie een alternatief aub, mijn remblokskes,ketting en cassette zullen u dankbaar zijn
Het is mountainbiken, het is belgie, het is winter...
Baggeren is leuk !
Tenzij je tot aan je wielassen in het water zit natuurlijk
Ik kom zeker af!
Was echt een leuke tocht vorig jaar.
Dit WE al niet tot in Pellenberg geraakt door een nieuwe regel op het werk