nieuwe lay-out forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

tis ook nooit goe he ;-)
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

homeboy wrote:Nu is het ook minder duidelijk of er in een forum-onderdeel nieuwe berichten staan of niet. Er is niet zo veel verschil tussen die dunne blauwe lijntjes en die dunne grijze lijntjes, daarvoor gebruik je beter een kleur die meer in het oog springt zoals rood of oranje.
Hier heb je gelijk in. Is ondertussen aangepast!

Kga ook zien om het geel iets zachter te maken... is idd aggressief. De kleuren hebben echter niks met VISA te maken. Des te meer met het Mountainbike.be logo!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

phille wrote:tis ook nooit goe he ;-)
Maar waarom werden er nieuwe kleurkes gemaakt ?
Met de vorige lay-out was toch niks mis mee .
Ik vond die heel goed zelle :)
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Schijfrem wrote:
phille wrote:tis ook nooit goe he ;-)
Maar waarom werden er nieuwe kleurkes gemaakt ?
Met de vorige lay-out was toch niks mis mee .
Ik vond die heel goed zelle :)
Heel simpele reden. Geel en blauw zijn de kleuren van Mountainbike.be
Het nieuwe geel zou toch al iets zachter moeten zijn voor de oogjes.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

'k Eerst maar eens de zaak wat laten gewennen vooraleer ik veel zeg, maar ik ben het eens met volgende punten:

* Het geel is/was wat fel. Idd eerder goed voor de site, maar minder geschikt voor het forum. Dat mag eerder erg sober zijn wat ook mij betreft;
* Het was in het begin niet zo duidelijk in welke topics er nieuwe berichten waren.

FF iets anders: 'k dacht dat je vroeger ook binnen forumcategorieën of zelfs topics kon zien of je nieuwe privé-berichten had. Nu blijkbaar niet meer. 'k Vond het anders erg gemakkelijk.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

De enkele banner bovenaan is een erg goede keuze!
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Jack77 wrote: FF iets anders: 'k dacht dat je vroeger ook binnen forumcategorieën of zelfs topics kon zien of je nieuwe privé-berichten had. Nu blijkbaar niet meer. 'k Vond het anders erg gemakkelijk.
Je krijgt toch altijd die pop-up?
Maar het is genoteerd. Hierin kruipt er wel wat werk in... kleurkes aanpassen is relatief simpel.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

De melding bovenaan was wel erg subtiel. 'k Wist niet dat wij ook die pop-up functie ter beschikking hadden. 't Is al aangeschakeld. Nu nog ff de pop-up blokker uitschakelen voor het forum, natuurlijk.
Guest

Post by Guest »

Niks traag meer. Kan ook zijn dat ik juist tussen de overschakeling van de 2 kleuren zat. Met de upgrade van Opera zijn ook alle andere problemen verdwenen.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Wel erg mooi, die inspraak die we hier krijgen m.b.t. de layout. Mag wel ff gezegd.
Post Reply