Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Gun*666 wrote:
laagvlieger wrote:Hey Tim in pellenberg ben je nog niet geweest volgens mij zenne.
Je zult hem aanzien als de tocht van de Zoenk te heverlee de week nadien daar ben je geweest met Gunther vorig jaar in de sneeuw.
In Pellenberg was er vorig jaar zéér veel modder(erover,baggeren en nog eens baggeren)

Is wel een pittig tochtje maar met een middenstuk dat wat minder is met meer baan. Daar speelt de wind wel zijn rol,2x geweest en 2 x wind op kop op dat stuk #-o #-o

Ze hebben ook de afstand verlengd tot 54 km ,met het relatief droge weer dat ze geven zie ik een verplaatsing wel zitten. Wie nog??
Ik zie deze zeker zitten was vorig jaar ook een leuke zware tocht . Die zware modderstukken zijn er uitgelaten heb ik gelezen maar ik kijk zeker uit naar de Cavalerieberg deze nog goed in mijn geheugen staat =D> zeker de moeite :wink:

Al spreekt Westouter me ook wel aan met 1000 hm op 56 km :-k
Was ook,ben ook aan het twijfelen voor westouter of pellenberg. Denk pellenberg iets mooier zal zijn met meer bos en steile klimmetjes.
Westouter geen meter vlak denk ik.
Mij is het gelijk waar we gaan als ik maar kan biken en wat naar boven gaat =P~ =P~
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Zal bij mij waarschijnlijk Ingooigem worden de zaterdag. 's Avonds nog eens feestje bouwen waarschijnlijk. Ik zal wel zien wat het wordt.
vdvalain
Mountainbiker

Post by vdvalain »

Wie gaat er allemaal naar hamme-zogge en waar word er afgesproken en welk uur ?
Last edited by vdvalain on Sat 05 Feb 2011 10:27, edited 1 time in total.
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

ik ga morgen niet mee, heb nog geen tijd kunnen vrijmaken om achter een andere ketting te gaan in Aalst en dus bolt mijn mtb niet zo super opt moment! :-?

Ik had die ketting één keer is niet gesmeerd! Anders altijd! Tsja te veel power é :lol:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

vdvalain wrote:Wie gaat er allemaal naar hamme-zogge en waar word er afgesproken en welk uur ?
Ik ga naar Hamme-Zogge, 8u15 ter plaatse, is da OK?
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Jawatte vandaag afgezien als een beest, zeker de laatste 15km, gewoon total loss was ik. Het was een zeer zware tocht vandaag en dan zeggen ze nog veel asfalt en dat was waar maar dan wel altijd bergop en keihard wind tegen.
Het middelste stuk kon ook wel tellen, de Oude Kwaremont gevolgd door de Patersberg, iets verder de Hotonberg en de Kluisberg en dan nog een heel pak bergen waar ik de naam niet van ken. Geen meter vlak dus. Sommige stukken in het veld was dan van die zuigende kleigrond en dan nog eens windtegen. Aan de laatste bevoorrading in het Kluisbos zag ik het even niet meer zitten en dan was het nog 17km. Het was een serieuse training dat wel maar ik ben serieus over de rode zone gegaan. :roll: :roll: :roll:
vdvalain
Mountainbiker

Post by vdvalain »

08.15u is voor mij goe svekken
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

TimDC wrote:Jawatte vandaag afgezien als een beest, zeker de laatste 15km, gewoon total loss was ik. Het was een zeer zware tocht vandaag en dan zeggen ze nog veel asfalt en dat was waar maar dan wel altijd bergop en keihard wind tegen.
Het middelste stuk kon ook wel tellen, de Oude Kwaremont gevolgd door de Patersberg, iets verder de Hotonberg en de Kluisberg en dan nog een heel pak bergen waar ik de naam niet van ken. Geen meter vlak dus. Sommige stukken in het veld was dan van die zuigende kleigrond en dan nog eens windtegen. Aan de laatste bevoorrading in het Kluisbos zag ik het even niet meer zitten en dan was het nog 17km. Het was een serieuse training dat wel maar ik ben serieus over de rode zone gegaan. :roll: :roll: :roll:
Was idd pittig tochtje. Combinatie afstand, hoogmeters en vooral de wind maakten het loodzwaar. Toch al bij al "redelijk" vlot uitgereden.....
Met als mooie beloning ne goeien St. Bernardus van 't vat :drunk:
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

svekken wrote:
vdvalain wrote:Wie gaat er allemaal naar hamme-zogge en waar word er afgesproken en welk uur ?

Normaal ook van de partij :bounce:
Na de rit van vandaag kan ik wel niet beloven dat het voor de grootsten afstand zal zijn :wink:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Eagle Stijn wrote:
svekken wrote:

Normaal ook van de partij :bounce:
Na de rit van vandaag kan ik wel niet beloven dat het voor de grootsten afstand zal zijn :wink:
Allee amuseer jullie, ik blijf jammer genoeg thuis :cry:
Post Reply