Zo 06/02/2011 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Dat is top, mannen!bulls68 wrote:We luisteren naar de deelnemers van dit forum en de TT en passen de splitsingsborden aan : u zal de keuze hebben tussen 29 - 39 - 49 en 54 kmBeny wrote:Kun je de 54 dan ook niet beter aanduiden op de splitsingsborden?bulls68 wrote:Wie dus het maximum uit de TT wil halen, kan best eerst de pijltjes van de 39 km volgen (tot aan de bevoorrading bijvoorbeeld) en daarna die van de 49 km. Dan kom je uit op bijna 54 km.![]()
![]()
![]()
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
Sorry jongens, dit jaar niet.Z. wrote:Trouwens. Zal Annemie Struyf weer yoghurt uitdelen bij de bevoorrading?
Dan neem ik oordoppen mee hoor
Maar ik zal haar je quote doorsturen, dan weet ze dat ze gemist wordt
Jan
alles was vandaag al mooi afgepijld, zag ik, met weer leuke bordjes bij elke helling met de nodige info over helling (lengte, hellingsgraad, ...)
(vooral interessant als je doodop zit en dan aan de Kalvarieberg ziet dat je zo'n klepper te verwerken krijgt)
dit belooft weer een leuke editie te worden
(vooral interessant als je doodop zit en dan aan de Kalvarieberg ziet dat je zo'n klepper te verwerken krijgt)
dit belooft weer een leuke editie te worden
- mahna-mahna
- Mountainbiker