Zo 06/02/2011 Kalmthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
'm biker
Mountainbiker

Post by 'm biker »

De buren zullen er ook zeker zijn, eens komen kijken of wij binnen 2 weken er nog wat schoons kunnen uithalen in dat militair domein
Tot Zondag
Djob
Mountainbiker

Post by Djob »

Ik kom morgen ook af
En neem cameraatje mee op de fiets.
Philmil
Mountainbiker

Post by Philmil »

'm biker wrote:De buren zullen er ook zeker zijn, eens komen kijken of wij binnen 2 weken er nog wat schoons kunnen uithalen in dat militair domein
Tot Zondag
En welke organisatie mag dat dan wel zijn ??

Het militair domein is vrij groot, gaat jullie toer over pakweg dezelfde single tracks of zitten jullie op een andere kant van het domein ?
bartike
Mountainbiker

Post by bartike »

hoe ligt het er bij?
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Omdat ik morgen een andere prio heb (VIP kaarten voor de Superprestige van Hoogstraten), ben ik het parcours al eens gaan verkennen.
De pijlen die de grote lijnen aangeven hingen er al, onderweg kwam ik de vliegende hollander nog tegen die de rest aan het hangen was en een controle op pijltjesdieven deed.
Hij wist me te vertellen dat door een nieuwe boswachter er sommige paadjes niet meer toegelaten zijn :( . Maar geen nood, de parcoursbouwer kent zijn weg daar en heeft zijn best gedaan. Leuke route.
In elk geval moest je het gebied daar wat kennen om de route aaneen te knutselen.

Tot aan de splitsing lag er hier en daar een modderstuk, bij oversteken van afwaterkanalen was het soms wat opletten. Daar is mijn voorwiel plots in het diepe gedoken en ik ging erachteraan. Daar zouden morgen palletten worden gelegd en gevaarsbordjes.
Al bij al weinig modder, de zware stukken zijn eruit gelaten. Meestal kun je net langs het randje.

Ik was blij de 140 mm bike mee te hebben, het werd ferm donker en met momenten zag ik de baan niet zo best meer. Met zo'n bike dender je er dan gewoon door of over.

@bikerkapellen : De pijltjes wezen nu rond de jump, maar als je weet waar die ligt...
Last edited by rubber-12 on Sun 06 Feb 2011 10:44, edited 1 time in total.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

kom morgen naar hier afgezakt met een aantal club genoten
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Chapeau mannen =D> mooie tocht en toch zwaar genoeg ondanks de 38 km inplaats van de 45 km (heb mijn peren gezien).
Nonstop draaien en keren en dan een molshoop op en af en moderstroken (single tracks a volente), en dan een aantal recupuratie stukken waar ge kont knallen tegen de wind in :lol:
Zeker de moeite om volgende jaren terug te komen =D> =D>

Douche was in orde en warm genoeg voor mij
Bepijling was in orde en de bevoorrading ook.
Afspuitstand, voldoende slangen .

Hopen dat de tt binnen twee weken hier ook zo in orde zal zijn [-o<

grtz devil
Lee Towers
Mountainbiker

Post by Lee Towers »

t was goe in orde in Kalmthout, als iemand de link heeft van de foto's dan zie ik hem graag voorbij komen :wink:
victor
Mountainbiker

Post by victor »

Lee Towers
Mountainbiker

Post by Lee Towers »

victor wrote:www.een andere website.nl

mvg vic
thanx
Post Reply