voorgrond = hans planckaertphille wrote:ik dacht da ik 585 had, niet dus, in de achtergrod wel de shorty !
vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Moeilijk realiseerbaar ? Moeilijk gaat ook hé.tarzan wrote:Kvind dat een uitstekend idee jerommeke, maar moeilijk realiseerbaar,jerommeken wrote:Als ik hierboven zie staan hoeveel forum'ers een hotel geboekt hebben zou het voor een volgende gelegenheid misschien interessant zijn om die boekingen te bundelen. Op die manier krijg je buying power en kan je lagere prijzen bedingen : wat is uw beste prijs voor 20 kamers ?
Ten andere niet alleen voor die prijs maar je zou ook kunnen een lijst doorgeven met ontbijt-wensen. Bijvoorbeeld : voldoende fruitsap, magere melk, hotelcake, rijstpap, broodjes, pannekoeken, bananen, cornflakes, rijsttaartjes, pasta met ...
Wij waren deze keer in den aap gelogeerd wat eten betreft : 2 pistoleekes en wat brood... (Hotel Alfbachquelle in Darscheid, never again).
En natuurlijk is het dan ook meegenomen dat het forum-clubje mekaar in levende lijve kan ontmoeten.
Wat denken jullie hiervan ?
Als je 3 maand voor het event begint te zoeken moet het toch wel lukken om op een KM of 5 van het event een hotel te vinden. Als je dan afspreekt met de baas dat iedereen rechtstreeks zijn reservatie bij hem zal doen met verwijzing naar het "raamakkoord" voor MTB.BE dan moet dat toch te doen zijn.
We kunnen alleszins eens proberen hé. Alleen, het zal bij mij voor dit jaar niet meer zijn - buitenlandse avonturen zijn voor volgend jaar.
-
Guest
Post by Guest »
Ik denk dat je toch vroeger dan 3 maand zal moeten beginnen te zoeken. De Vulkan begint uit zijn voegen te barsten (zeker als de GRG gechrapt blijft).
In 2003 kon je op 2 maand voor de Vulkan nog ruim plaats vinden in het Dorint Resort met korting voor de Vullkan.
Dit jaar was het op 3 maand van tevoren al volledig volgeboekt.
In 2003 kon je op 2 maand voor de Vulkan nog ruim plaats vinden in het Dorint Resort met korting voor de Vullkan.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »

dabennekik
Last edited by jerommeken on Tue 14 Sep 2004 20:36, edited 2 times in total.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Wij hebben nu 2 dagen voor de Vulkan nog 2 kamers gevonden. En er waren er zeker nog 10 vrij. OK, ons hotel was nen afknapper wat betreft ontbijt maar kan goe zijn dat diene Fritz de andere 364 dagen van het jaar wel op tijd uit zijn bedstee geraakt.tbfkai wrote:Ik denk dat je toch vroeger dan 3 maand zal moeten beginnen te zoeken. De Vulkan begint uit zijn voegen te barsten (zeker als de GRG gechrapt blijft).
Als je in Daun zelf wil zitten zal het wel moeilijker worden maar als je de 5 km naar Darscheid of een ander dorpje in de buurt geen probleem vind, moet dat toch wel lukken.
Maar het is zeker beter om er tijdig aan te beginnen.